Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Holder det med paraply på OTH som skygge for solen??
 11:05 21.08.2008
Isåfall er det ett sted hvor jeg kan få sett bilde av en OTH med paraply? Har leta rundt på nettet uten å finne no bilde....
neemii
Sv: Holder det med paraply på OTH som skygge for solen??
 11:07 21.08.2008
Kjøp heller en Teutonia solskjerm og sett på kalesjen. Koster 249 hos lilleprinsen.no tror jeg. Mye bedre.
Anonym
 18:12 21.08.2008
Så paraply dekker ikke?
neemii
 21:50 21.08.2008
Tja har du en paraply holder sikkert det. Ellers går det an å kjøpe sånt UV trekk. Kommer jo litt an på om det er en baby du har eller en i sportsvogn, om du skal til syden eller være her etc. Jeg brukte paraply til førstemann, men nå har jeg et shade-a-beb (eller hva det heter) trekk til OTH + solskjerm. Har vel stort sett brukt solskjermen med unntak ev et par dager i juni når det var så varmt. Men nå har jeg aldri vært hysterisk på at barn får sol på seg da (med solfaktor da)
Anonym
 22:33 21.08.2008
Syns ikke solskjermen til teutonia skjermet nok for solen når hun skulle ligge i vognen. Har parasoll også, men det var liksom litt styr å flytte den etter sola hele tiden. Til søskevogna har jeg kjøpt det UV nettet i stedet, håper det fungerer bedre, er ikke særlig å måtte dra den vogna etter seg i alle fall.
Gutsbestebarn jente + frø
 00:01 22.08.2008
UV nettet er det eneste som nytter og det er kjempebra! Har også solskjermen til teutonia og den bruker jeg når han ligger og skal sovne mens jeg triller. Da skjermer den sånn akkurat det nødvendigste mot lys og at det blir litt mindre åpent. Men jeg har UV nettet og det kan anbefales.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------