Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

AD/HD debatten

Ca. 3-5 % av alle barn i Norge har AD/HD i lettere eller alvorlig grad. Her kan dere foreldre diskutere og utveksle erfaringer rundt det å ha et barn med AD/HD. Hvor får man hjelp og hva slags hjelp finnes? Send oss også gjerne tips om det er noe vi burde skrive mer om.
Noen som har endra kosthold i forhold til adhd barn?
21:57 20.08.2008
Jeg har en sønn på 11år som har adhd. Leste om noen som hadde endra kostholdet til barna sine med adhd. Og det virket veldig positivt på dem. Ønsker veldig å høre fra noen som har gjort det på godt og vondt.
storbil
Sv: Noen som har endra kosthold i forhold til adhd barn?
23:09 20.08.2008
Vi la om kosten mens poden var under utredning for adhd. Ppt mente at det var en helt klar adhd. Etter nesten et år på diett fant ikke bup kliniske bevis nok til å sette en slik diagnose og fremgangen har bare fortsatt. Jeg har skrevet en del om diett på forumet allerede, du finner dem hvis du blar litt :)

Det skal også tilføyes at både jeg og poden har en proteinintoleranse og reagerer på gluten og melk. PI kan blant annet gi adhd-adferd.
skjelvekrøller
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)