Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Kan noen være snill å gi meg tips til stelleveske som passer godt på OTH vognen.
 23:35 16.08.2008
Jeg sliter med at stellevesken sklir nedover og legger seg nederst på håndtaket på kalesjekanten. Da føler jeg den sliter på stoffet. Jeg har en Baby Travel veske og den har ikke de klipsene til å feste på håndtaket. Er det vanskelig å få en stelleveske til å "holde seg i ro" på OTH eller? Jeg synes OTH stellevesken er litt stor for den har jeg prøvd. Noen som har gode erfaringer med en praktisk stelleveske?
Anonym
Sv: Kan noen være snill å gi meg tips til stelleveske som passer godt på OTH vognen.
 23:57 16.08.2008
Har god erfaring med Skip*Hop duo til OTH. Sitter godt på.
♥Musipusi♥
Sv: Kan noen være snill å gi meg tips til stelleveske som passer godt på OTH vognen.
 10:38 17.08.2008
finnes noen universalklips som skal passe de fleste stellebagene. Kanskje du kunne prøvd slike?

Kjipt med stellebag som ikke holder seg der den skal.
klua
 11:09 17.08.2008
Har også skip hop duo og er fornøyd med den. Hva med OTH sine stellevesker da??
GuriMalla - har en av hver!
 12:37 17.08.2008
Jeg har veskehemper (fra Ju-Ju-Be), de bør holde seg oppe på de fleste vogner (og kunne benyttes til de fleste vesker)

Se : http://www.kenguruloftet.no/product?path=plone/webshop/Ju-Ju-Be%20Stellevesker/Vesker-stel levesker/ju-ju-be-beconnected

(Advarsel: man kan bli helfrelst av veskene deres!)
Anonym
 18:03 24.08.2008
Takk for gode råd. Jeg har kjøpt skip hop duo i lys grått og den er veldig bra. Sitter perfekt på vognen :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------