Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Gave til jente på 3 år (jada, enda et slikt innlegg)??
 21:44 11.08.2008
Jenta mi fyller tre år snart og lurer på hva jeg skal kjøpe til henne i gave. Det er ting hun trenger (klær, ullklær , sengetøy osv) men kommer til å ønske det av tanter, onkler og besteforeldre. Har lyst å kjøpe noe ufornuftig selv men vet ikke hva. Tenkte på en sånn leke-datamaskin, for nabojenta på 3 år har en slik og hun synes den er veldig spennende. Men hun skjønner jo ingenting ut av den så tror hun er litt for liten enda.

Forslag til noe som deres barn i noenlunde samme alder liker veldig godt?
Lillehikke
Sv: Gave til jente på 3 år (jada, enda et slikt innlegg)??
 08:41 12.08.2008
Jeg har gutt da.....han ble 3år nå i vår og det mest populære han fikk var Dyrelotto. Det vil han spille hele tiden. Gøy å ha slikt i hus nå som høsten nærmer seg. Anbefaler også spillet Ali Baba.
En 3-åring liker gje rne noe sompirrer konsentrasjonen. Ellers blir sønnen min helt i hundre når det kommer bobbleskum i hus:)
Anonym
 12:17 12.08.2008
Hei! Dette er jo alltid vanskelig for hun har jo sikker masse leker fra før av som dukkevog, stellbord ny og stor himmelseng. Og jeg vet jo ikke om hun er en prinssesse jente heller.
Bøker og lommelykt var en av vinnerene i det siste 3års bursdagen vi var i.
Vi hadde en sønn på 3 år og han fikk Sabeltann båt med alt av tilbehøret til.

Lykke til med valget!

Smykker er vel alltid gøy, hva med nye øredobber (selvførgelig om hun alt har hull i ørene)
Anonym
 12:25 12.08.2008
Takk for svar, fikk noen tips her :)

hun er litt prinsesse (av og til, rosa har sånn smått å begynt å bli en pop farge her), eeelsker dukker i perioder men leker også en del med biler og klosser. Utkledning og spill høres veldig bra ut da,.. !
Lillehikke
 09:41 14.08.2008
Mi elsker puslespill :)
Ellers går det for det meste i perler (både små og store) og bøker
Fruktmos- 2 prinsesser:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------