Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Flere 2,5 åringer som...
 18:09 11.08.2008
...fortsatt sover i sprinkelseng??
Hvor lenge har dere isåfall tenkt vente før dere kjøper en "vanlig" seng?
Anonym
Sv: Flere 2,5 åringer som...
 18:13 11.08.2008
ja! Tenkte å vente til han klatrer ur selv jeg:)
Anonym
 18:17 11.08.2008
Tenkte også det var lurt å vente, men ser at det ikke er mange centimetrer igjen å gå på snart:)
snuppi2
 20:06 11.08.2008
Jenta her sover fortsatt i sprinkelseng, har kjøpt "vanlig" seng, men står på loftet inntil videre. Gruer meg litt til å bytte, da blir nok hopping ut og inn...huff
mammatittei
 13:09 12.08.2008
Min gutt sover i sprinkelseng. Han har klatret inn i sengen, men aldri ut av den. Han klarer nok å komme seg ut, men har enda ikke prøvd. Jeg tror ikke han skjønner at han kan det enda, og godt er jo det...Han er 2,2 år.
Anonym
 13:26 12.08.2008
Frøkna vår på samme alder sover fremdeles i sprinkelseng. Hun har klatret ut og inn av den lenge, men har ihverftfall skjønt at det er der hun skal sove.

Hun sover inne hos oss så ofte hopper hun over til oss i løpet av natten og inntil vi får fikset hennes rom så er det helt greit.

Bytter seng når hun flytter på eget rom.
Anonym
 20:01 12.08.2008
Åja, da. Hun klarer å klatre ut av senga, men gjør det ikke. Sitter der bare og roper på oss... Til jul (rett før hun fyller tre) tenkte vi å gi henne "stor" seng. Tror det blir stas. :-)

Kjenner flere barn som har sovet i sprinkelseng til de er 3
Mammaen til Lille Snupp
 07:08 13.08.2008
mini på 2,5 sover enda i sprinkelseng :) klatrer ikke ut og det er fortsatt plass, så jeg venter litt til med å bytte til stor seng!
MortilkosepluttenSeb
 22:56 13.08.2008
Vi kjøpte vanlig seng nå i sommer, da var hun 2 år og 3 mnd. Hun kunne ha ligget lenger i sprinkelsenga, men lillesøster skal snart begynne å bruke den, og da ville jeg heller ha "innkjørt" storesøster i vanlig seng først, så hun ikke skulle savne lillesengen sin :o)

Ble minimalt med "oppståing", tror hun har gått ut av sengen sin en gang eller tre. Gikk over all forventning!
wollafruen+M&F
 00:30 14.08.2008
Hun blir 3 år i desember men har til nå aldri komt på at hun kan klatre ut av senga... hun har alltid vært forsiktig... har seng klar i kjelleren men drøyer nok mot jul før vi gjør noe med det.. hun har lillesøster på 10 mnd i naborommet - hun må gjennom det rommet for å komme ut i gangen - så vi fortsetter nok til hun får litt mer vet he he he.. ser det for meg, vekker hun andre til stadig..
tvilling73, 05/07
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------