Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

hvor lenge tok det din(e) barn å bli tilvent i barnehagen?
 21:36 10.08.2008
lurer
gravideB
Sv: hvor lenge tok det din(e) barn å bli tilvent i barnehagen?
 23:17 10.08.2008
3 dager :)
Charlie23
 09:07 11.08.2008
ca 2 minutter. Han elsket det fra første sekund... :-) Men vi hadde de 3 vanlige dagene med tilvenning da fordet...
zitara
 14:19 11.08.2008
Vår sønn på 2,5 år går 2 dager i uka i barnehagen, har gjort det 1 år nå men vil fremdeles helst være hjemme med mamma
Anonym
 14:28 11.08.2008
Første barn (20 måneder) - en dag. Hun gråt aldri og hadde det topp fra første sekund. Andre barn (15 måneder) - gråt mye et par dager da han skjønte at jeg faktisk ble borte når jeg gikk. Gråt når jeg gikk i et par-tre uker, men ga seg med en gang jeg var ute av døren. Etter det har han kastet seg ut i leken med en gang og såvidt hatt tid til å si hadet.
Blidmamma
 15:11 11.08.2008
1 dag.
GuriMalla - har en av hver!
 22:10 11.08.2008
Hun var klar da vi gikk inn porten første dagen ;-)
€Elise€
 21:49 24.08.2008
dytter
Anonym
 22:25 24.08.2008
et par minutter vel.. :-)

Men vi brukte ca 2 dager da...
børdi
 00:29 25.08.2008
Barnet mitt på 2 år har nettopp begynt i spansk barnehage(vi har nettopp flyttet til Spania) og til min store overraskelse gikk det veldig fint fra første sekund. Hun var hjemme med meg til 2 års alderen og jeg var meget skeptisk men det går bra selv om der snakker de kun spansk og engelsk med barna.
Anonym
 08:17 25.08.2008
jenta her skulle gå i barnehage 3dager i uka så første uka så var hun 3innkjøringsdager... uka etter var hun hver dag altså 2 ekstra dager men korte...er gla hun fikk en mild start og at vi ikke stresset med det.. :) men hu liker seg kjempe godt da... var litt mer skeptisk dette året da hun skulle over i stor avdeling
Anonym
 19:39 25.08.2008
Tja, det tok seks uker før hun sluttet å hylskrike og klamre seg til oss da vi gikk... Etter det var det bare smil og glede på morgenen - inntil hun skulle begynne på igjen etter sommerferien for tre uker siden. Mange sommerferievikarer og endel nye barn gjorde sitt til at hun mistet helt motet igjen, og det ble samme runden om igjen da. Sukk. Begynner heldigvis å komme seg igjen nå!
Anonym
 21:16 25.08.2008
Jeg var der noen timer den første dagen. Dagen etter når jeg kom sa hun(eieren i familiebarnehagen) at hun syns det gikk få fint dagen før at hun ville jeg skulle gå hjem og at hun heller skulle ringe om det var noe. Men det gikk veldig fint.

Håper det går like fint med neste.
Anonym
 21:23 25.08.2008
Min koste seg med en gang. Full plass og første uken gikk eksemplarisk.
~nestemann-i-oktober~
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------