Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Hjelp?? undrer..
 23:51 8.08.2008
Kan dere med 2-3 åringer hjelpe meg litt?:)

Har en superskjønn stesønn på 2,5 år, det jeg lurer på er.. Han smatter så SINNSYKT når han spiser og jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre uten å tråkke noen på tærene. Når er det vanlig å lære barn å prøve å ha munnen igjen når vi spiser?
Anonym
Sv: Hjelp?? undrer..
 09:39 9.08.2008
bare si det til han på en hyggelig måte det:)
Anonym
 11:03 9.08.2008
Så det er ikke fortidlig? Dette er noe dere lærer (prøver å lære he he) barna deres i denne alderen?
Anonym
 11:29 9.08.2008
Har aldri hatt det problemet her i huset, men jeg TAKLER IKKE å se folk drikke mens de har mat i munn, så det har jeg sagt ifra til mini om fra ganske tidlig, "tygg opp maten før du drikker"
Sikkert ikke noe problem å lære barnet til å ikke smatte nå. :)
lego
 21:15 9.08.2008
Fikk plutselig en idé da jeg leste innlegget ditt... kanskje litt teit, men kan det gå an å spørre ham med overrasket stemme om det er lov å synge ved matbordet? Da lurer du ham jo (eller andre voksne) til å tro at du egentlig tror han synger/nynner og på den måten blir han kanskje bevisst på lydene han lager. Du lurer jo ikke de andre voksne - he-he - men det tar i allefall brodden av misnøyen dersom man ordlegger seg slik.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------