Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Hjelp! Hva er målene på Spirit S3 sammenlagt uten hjul? Er den større enn andre 3 hjulinger??
 20:59 8.08.2008
På nettsiden til Teutonia står kun mål med hjul. Virker for meg som at denne vognen er høyere enn andre 3 hjulinger når den er sammenlagt. Stemmer det?

Er avhengig av å vite målene da jeg trenger reiseveske til understellet og Teutonia selger så vidt jeg vet ikke dette...

Blir veldig glad for hjelp.
gravid_i_london
Sv: Hjelp! Hva er målene på Spirit S3 sammenlagt uten hjul? Er den større enn andre 3 hjulinger??
 00:04 9.08.2008
Tror ikke den er høyere, men den blir ganske lang sammenlagt, har ikke akkurat målene nå, men jeg kan prøve å måle den!
Anonym
Sv: Hjelp! Hva er målene på Spirit S3 sammenlagt uten hjul? Er den større enn andre 3 hjulinger??
 00:09 9.08.2008
Da har jeg målt :-)
110cm lang, men håndtaket vippet oppover
60cm brei, v/bakhjula
55cm høy
Anonym
 17:47 10.08.2008
Tusen takk for hjelpen. Da er den litt høyere enn de 3 hjulingene som man kan få kjøpt reiseveske til. Ser at de fleste er ca 35 cm høye sammenlagt. Søren og.. Jeg får fortsette å lete.

Blir veldig glad om noen har et godt råd til hvordan man beskytter vognen under flytranspoert :)
gravid_i_london
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------