Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Hjelp! Hva er målene på Spirit S3 sammenlagt uten hjul? Er den større enn andre 3 hjulinger??
20:59 8.08.2008
På nettsiden til Teutonia står kun mål med hjul. Virker for meg som at denne vognen er høyere enn andre 3 hjulinger når den er sammenlagt. Stemmer det?
Er avhengig av å vite målene da jeg trenger reiseveske til understellet og Teutonia selger så vidt jeg vet ikke dette...
Blir veldig glad for hjelp.
gravid_i_london
Sv: Hjelp! Hva er målene på Spirit S3 sammenlagt uten hjul? Er den større enn andre 3 hjulinger??
00:04 9.08.2008
Tror ikke den er høyere, men den blir ganske lang sammenlagt, har ikke akkurat målene nå, men jeg kan prøve å måle den!
Anonym
Sv: Hjelp! Hva er målene på Spirit S3 sammenlagt uten hjul? Er den større enn andre 3 hjulinger??
00:09 9.08.2008
Da har jeg målt :-)
110cm lang, men håndtaket vippet oppover
60cm brei, v/bakhjula
55cm høy
Anonym
17:47 10.08.2008
Tusen takk for hjelpen. Da er den litt høyere enn de 3 hjulingene som man kan få kjøpt reiseveske til. Ser at de fleste er ca 35 cm høye sammenlagt. Søren og.. Jeg får fortsette å lete.
Blir veldig glad om noen har et godt råd til hvordan man beskytter vognen under flytranspoert :)
gravid_i_london
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem