Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Hvilken dunpose har dere vært mest fornøyd med?
 22:30 7.08.2008
Det går jo raskt mot høst så det er vel på tide å få pose i hus...
Anonym
Sv: Hvilken dunpose har dere vært mest fornøyd med?
 22:55 7.08.2008
Odenwalder Lammy, gleder meg til å ta den frem når det blir kaldt.. :o)
Minnie Mom
 00:03 8.08.2008
Jeg har kjøpt Odenwälder dunpose uten teddy/skinn inni og den er superfin og varm MEN ungene blir klamme i bakhodet/på ryggen når de ligger i den, det blir ikke nok luftsirkulasjon tror jeg. Så nå skal jeg legge inn skinn i dem. Så jeg anbefaler absolutt at du kjøper en med skinn eller teddy/fleece inni og ikke slikt nylonfôr som er i min :-)
Anonym
 01:31 8.08.2008
Odenvalder med bamsen inni har jeg, er kjempefornøyd med den!!!
Anonym
 01:33 8.08.2008
Odenwálder med bamse inni. Den er helt super!
Anonym
 09:03 8.08.2008
Takk for innspill. Jeg ser det er en odenwalderpose på lilleprinsen.no med skinn inn i . Den kan utvides men er kanskje ikke så lang som de med bamsen. Der er også en maxiflex artlander som både kan uvides og forlenges. Noen som har prøvd den? Og så er der jo easy kid. Det skal jammen ikke være lett....
Den bamsen er den i fleece?
Anonym
 10:59 8.08.2008
Jeg har kjøpt easykid på lilleprinsen. Har riktignok ikke fått den i hus ennå, så har ingen erfaringer å dele, hehe. Men liker ideen med forlengerledd, så man slipper å stappe forlengelsen inni bunnen av posen. Ser for meg at det blir trangt og bulkete nedi der. I tillegg er det bomullsfor i denne posen, så tror ikke dette vil bli så klamt. Nå gjenstår det bare å få posen i hus og baby ut, så vi får se om mine forestillinger stemmer. :-D
eventyr
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------