Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Hjelp, vogn skadet ved flyreise
 21:55 7.08.2008
Fikk vognen skadet ved flyreise, har meldt på flyplassen, fikk beskjed der om å gå til forhandler gjorde det i dag og fikk beskjed om å ringe flyselskapet som er Air Europe. Noen som har erfaring med dette? Har aldri vært borti noe slikt før og vet ikke helt hva jeg skal si når jeg ringer? Noen med erfaring?
Anonym
Sv: Hjelp, vogn skadet ved flyreise
 23:57 7.08.2008
Vi fikk kofferten skadet ved flyreise (SAS inlands), gikk til sas sin skranke på flyplassen, fikk en bekreftelse fra de som jeg tok med til nærmeste veskebutikk, husker ikke kjedenavnet... Men vi fikk i alle fall ny koffert.. Håper det ordner seg med vognen din. Dokumenter alt, skriv ned alle du snakker med osv... Har vært gjennom lignende mølle med Tyskland nå ang vogn skadet under frakt til meg, og det har tatt tid! Men nå har jeg endelig fått nytt understell til vogna mi :-
Anonym
 09:27 8.08.2008
Jeg fikk skadet vogna mi på flyreise med Air Europe ifjor. Fikk ingenting fra flyselskapet, men derimot på reiseforsikringen. Gå til forhandleren, få dem til å skrive et papir der det står at vogna di er ødelagt, og med prisen på en ny tilsvarende en. Så sender du det sammen med papiret du fikk da du meldte fra på flyplassen til forsikringsselskapet ditt.
pjokken
 19:52 8.08.2008
Så pass ikke rart de driter i hvordan de behandler ting da, tenker visst de slipper å erstatte det de ødelegger.
Tusen takk for svar i alle fall.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------