Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Barnevogn i Nord-Norge
21:24 7.08.2008
Er det noen som har anbefalinger på barnevogn for oss som bor i Nord-Norge med mye vær og vind?
Jeg ønsker samtidig en vogn som er lett - helst en trehjuling.
Liker godt TFK Joggster Twist og Easy Walker. Noen som har anbefalinger?
babyklar 77
Sv: Barnevogn i Nord-Norge
22:41 7.08.2008
Har akkurat kjøpt en gt safari, veldig fornøyd så langt. Har hørt at den skal være bra på vinterføre,men time will show :)
djoolia 05.01.07 + 14.06.08
00:23 8.08.2008
Vi bor i Tromsø, og her er det jo allslags (dårlig) vær.
Vi har hatt citycross i ett år, er strålende fornøyd.
Nå er ikke dette en trehjuling, men den er en av de letteste vognene på markedet.
:elisabeth
01:34 8.08.2008
Jeg bor ikke i nord, men har brukt min teutonia spirit s3 i all slags vær i vinter, regn, is og mye snø, og jeg er veldig fornøyd!
Hjulene er store nok til å klare snø, og vogna er god og lun!
Anonym
11:38 8.08.2008
Har bodd i Finnmark. På et værhardt sted. Hadde god erfaring med både GT safari og OTH urban jungle der. Best erfaring med OTH, da denne har dobbelt stoff i kalesjen og har et flott storm/regntrekk som du kan åpne framme med glidelås. Anbefaler trehjuling når du skal kjøre i mye snø, noe man gjerne gjør i nord. Mye mer framkommelig! Men anbefaler ikke en altfor lett vogn der ;) Bør vel veie rundt 9-10 kg minimum, for det er ikke artig å trille en for lett vogn i kuling ;)
♥Musipusi♥
13:28 8.08.2008
Vi bor i nord og har TFK. Den er flott, stor bag så plass til stor pose, og stor sittedel med plass til ennå større pose når bebisen blir større:)
Lun vogn, med regn/stormtrekk blir den ennå lunere. Den er stødig og!
Nenya^84
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem