Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
hmm..har fundert litt på denne halvprisgreiene på brukte vogner..
 18:20 7.08.2008
når noen spør etter priser her inne for brukte vogner,så mener stort sett alle at det skal være halv pris ..uannsett alder på vogna.

men når man ser og hører om noen som skal selge vogner f.eks inne på finn.no ,så er/har det jo sikkert vært mange av oss her inne som skal selge ei vogn,men ingen er jo priset til halv pris? hvorfor ikke det da? og slik som jeg tenker det ville jeg jo ikke gått ned til halv pris for ei vogn som er 1 år gammel. og det er sikkert ingen andre her inne heller..

så dere her inne som mener at man skal ta halv pris og som selv ikke setter halv pris på vognene deres, hvorfor ikke det når dere mener det selv?
Anonym
Sv: hmm..har fundert litt på denne halvprisgreiene på brukte vogner..
 20:03 7.08.2008
Jeg synes halv pris er ok hvis vogna er et par år gammel og ser brukt ut. Men for en vogn som er forholdsvis ny og svært pent brukt er mer enn halv pris rimelig. På den andre siden må det være en viss differanse opp til nypris i butikk, hvis ikke vil jo ingen kjøpe brukt..

Jeg solgte 3 vogner før jul ifjor, satte halv pris for å bli kvitt de fort og alle var solgt iløpet av ett døgn.

Solge en babyseng nå denne uka, pent brukt i 6 mnd. Nypris i butikk nå er 2.098 kr og senga ble solgt for 1.500 kr iløpet av 3 dager. Altså mer enn halv pris, men den så jo ikke brukt ut.. :o)
Minnie Mom
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------