Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Noen som har kjøpt Bugaboo Cameleon på babytrader.nl eller andre utenlandske nettsider?
 12:11 7.08.2008

Hvor mye betalte dere og hvor lang leveringstid?
Hvordan ble det gjort med mva og toll?

Takker for hjelp!!
Live_79
Sv: Noen som har kjøpt Bugaboo Cameleon på babytrader.nl eller andre utenlandske nettsider?
 09:42 8.08.2008
Ingen?
Live_79
Sv: Noen som har kjøpt Bugaboo Cameleon på babytrader.nl eller andre utenlandske nettsider?
 12:01 8.08.2008
Vi kjøpte hos babytrader og har bare positive erfaringer med dem. Leveringstiden var på en mnd, men det var fordi de ikke hadde alt vi bestillte.
Husker ikke hva vi betalte til sammen, men det ble prisen og norsk moms, men bare på vognen, ikke på tilleggsutstyret.
NNN*
 19:14 8.08.2008
jeg bestilte fra babytrader.nl og fikk varene levert på døra etter 6 dager! kjempe fornøyd med det, bestillte denim vognen som er litt dyrere og MASSE ekstra utstyr, kom totalt på 9000kr. fikk den sendt til sverige da siden jeg var der på ferie og da slapp jeg den norske momsen. innad i EU er det andre moms regler:)
frakten var gratis og fik 50 euro i avslag.
NormaJean
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------