Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Orker ikke de sure kjerringene på Gerd Martinsen i Solbergelva lenger.
 22:51 6.08.2008
Vi har lagt igjen masse tusenlapper der de siste par årene, men har aldri opplevd å få god service! Siste kjøp jeg gjorde i den butikken ble i går og da la jeg igjen 400 kr på et regntrekk. Det måtte bestilles og de hadde ringt meg en gang for tre uker siden for å si at det var kommet. Men da var jeg på ferie og hadde ikke fått med meg at de hadde ringt. Så hun ringte meg i går og var skikkelig sur på telefonen. Jeg spurte om prisen og fikk til svar at det kosta 399,-. Når jeg kom og hentet det så var det ei annen (like sur) som ekspederte. Først spurte hun skikkelig surt "Trenger dere hjelp eller?" (og vi var de eneste i butikken). Og når jeg skal betale i kassa sier hun "499,- takk!". Da forklarte jeg at jeg hadde på oppgitt pris på 399,-, samme som de opplyser på internett. Da begynte hun å diskutere med hun andre som jobbet der om prisen da, rett foran øynene mine. Hun lurte på hvem som hadde priset den, for den kosta jo 499,-? Og de ble tydeligvis ikke enige før hun ene dro frem prislista og viste hun at den kosta 399,-. Da ble hun helt stille og ikke noe mer blid i alle fall. Sa ikke takk eller ha det eller noen ting. Sånne ting irriterer meg så vanvittig, og jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer der nå. Det er ikke så stort utvalg i Drammens-området. Gudskjelov er det litt bedre på Buskerud Storsenter, så jeg kommer til å dra dit eller i Sandvika. Jeg vil på det sterkeste fraråde denne butikken dersom man er ute etter god service. Men det virker som det er et gjengangertema det med dårlig service i barneutstyrsbransjen i Norge, så det de er vel ikke de eneste.
Anonym
Sv: Orker ikke de sure kjerringene på Gerd Martinsen i Solbergelva lenger.
 11:51 7.08.2008
Vi har fått veldig god service på Babykos i Sandvika:)
Anonym
 13:41 7.08.2008
De burde finne seg en annen jobb!! Er ikke mye rabatt å få heller når man handler for 15 -20 000.....
Anonym
 20:09 8.08.2008

Jeg vil tro det er der som alle andre steder. Varierende service da det er levende mennesker som yter..

Og hva rabatter gjelder er det som oftest ikke opp til den enkelte i kassen å bestemme, men butikksjef/daglig leder.

Jeg er kjempefornøyd med butikken, ikke minst servicen fra de ansatte. Vært så heldig at jeg faktisk har fått rabatt på ganske mye, men så har jeg handlet når det har vært noen til stede som har autorisasjon til å gi meg dette.

Synes det er litt dumt å forvente rabatt, hvertfall på en slik type butikk hvor man faktisk lett handler for store beløp.
Blir som å forvente rabatt på H&M når man handler for over 700,-
Anonym
 21:31 8.08.2008
En skal da jammen forvente service og at folk er hyggelige i en butikk! En kan jo ikke unnskylde dem med at det er levende mennesker. Når jeg går inn i en butikk forventer jeg å få hjelp, og det hjelper ikke om det mennesket har en dårlig dag. Trives de ikke med å yte service så burde de jammen ikke jobbe i en butikk. Jeg forventer da ikke å få rabatt på en vogn, men om en kjøper alt utstyr under et er det vanlig å alå av litt på prisen selv om det fort kommer opp i penger i en sånn butikk som du sier. Kan jo ikke akkurat sammenligne med H&M...
Anonym
 15:23 9.08.2008
Vi har god erfaring med barneutstyrsbutikken på Buskerud storsenter. Der har vi også fått godt med rabatt når vi handla vogn og stellekommode samtidig.

Klart det er lov å innhente priser på samme produktet flere steder og prøve å oppnå et prisavslag! Det har ihvertfall jeg spart flere tusen på! Dessuten får man jo lyst til å handle mer på slike steder i etterkant......

Jeg bruker ikke mange tusen kroner et sted der de ikke er hyggelige eller har god greie på det de skal selge.
69modell
 22:21 9.08.2008
Tror faktisk de veldig mange steder de selger barneutstyr ikke bryr seg om service. Jeg har aldri vært i den butikken du snakker om, men jeg opplever omtrent det samme i en i nærheten her. I dag var det tre ansatte på jobb som sto og snakket sammen mens jeg tittet på flere ting i butikken. Sto til og med og tittet på flere ting i en hylle og så ut som jeg lurte på noe mens hun ene sto å så rett på meg og først når jeg hadde funnet det jeg skulle ha og begynte å gå mot kassa, så sa hun ene hei og gikk mot kassa selv. Og dette er bare et eksempel...

Hadde det vært flere i gangavstand hadde jeg aldri handlet i den butikken, men jeg passer hvertfall på å handle alle større ting i andre butikker.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------