Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Når fikk dere EL på pergo?
 21:09 6.08.2008
Begynte på første kur i dag, men vet ikke hva jeg kan forvente.
Action
Sv: Når fikk dere EL på pergo?
 19:59 7.08.2008
Hei. Da jeg gikk på pergo fikk jeg eggløsning fra dag 18 til 23. Tok ganske mange kurer, men lå alltid innen disse dagene.
Gabriellamor
 17:17 8.08.2008
Takk for svar :)
Action
 18:17 8.08.2008
jeg fikk på dag 19 begge kurene hvor jeg fik EL.
tideli bom
 11:27 10.08.2008
Jeg fikk utslag på EL tester mellom dag 15-17 på alle mine pergokurer - eller iallefall etter at jeg begynte å teste. Har gått 5 eller 6 kurer, bare en av de var enkel kur. Det du kan forvente vil jeg tro, er litt avhengig av hvor lang syklus du har i en normal syklus uten pergo, og årsaken til at du har fått utskrevet pergo. Men regner vel med at det er pga PCO siden vi er inne på dette forumet :-)

Lykke til, håper du lykkes!!

Klem fra
Turva
 17:57 10.08.2008
Takk for svar! Jeg pleier å få EL av meg selv på ca. dag 30. Det blir spennende å se når den kommer.
Action
 18:41 11.08.2008
Da vil jeg tro at du kan forvente EL litt før. Jeg fikk EL tidligere med pergo enn i "vanlig" syklus.
Turva
 20:57 11.08.2008
Jeg ble gravid på kur nr 2 (enkel kur) med mitt første barn. Er i gang med pergo igen, og hadde EL på dag 14.

Det er nok avhengi av hvor lang syklus man har.

Lykke til=)
AnonymGirl
 21:13 11.08.2008
Fikk aldri El med pergo
lindynatt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------