Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Hjelp, gutten min på 2 1/2 år har plutselig begynt å skalle når han blir sinna...
18:40 6.08.2008
Hvorfor gjør han det? hvordan få han til å slutte? Vi har prøvd å overse det, med det hjelper ikke. hvis vi snakker til han, gjør han det mer og bare ler...:/ noen med erfaringer på det?
Anonym
Sv: Hjelp, gutten min på 2 1/2 år har plutselig begynt å skalle når han blir sinna...
19:35 6.08.2008
Jeg har sett det samme hos gutten til ei jeg kjenner.. Han hadde ganske dårlig språk.. (vet ikke om det er tilfelle hos deg da..) Det var tydelig at han ble frustrert over at han ikke fikk kommunisert godt nok. Han skallet, slo, dyttet møbler i fortvilelse..
En dag løsnet språket, og han ble en mye mer fornøyd gutt!!

Anonym
Sv: Hjelp, gutten min på 2 1/2 år har plutselig begynt å skalle når han blir sinna...
19:44 6.08.2008
Hanhar greit språk og god forståelse, så tror egentlig ikke det er største problemet. han gjør det bare når han ikke får viljen sin.
HI
Anonym
12:55 8.08.2008
Noen fler?
Anonym
13:22 8.08.2008
Sønnen min gjorde det en periode. Veldig frustrerende.
Jeg anbefaler å fortsette og overse det. Pass bare på ansiktsuttrykket ditt,snu deg bort hvis nødvendig.
Vi gjorde det,og han gjør det ikke mer.
Anonym
21:38 8.08.2008
Her og er det en del trassutbrudd som resulterer i kasting av leker, slåing/kloring av søsken osv. Spesielt når han ikke er helt i form, ser jeg at det kommer mer sånn oppførsel. Synes det er vanskelig selv, men prøver å ikke bli sint, men bare flytte han vekk fra oss. Sier at jeg ikke vil være sammen med han når han slår o.l. Ikke så lett, mange ganger i kampens hete blir det ropt "Slutt å slå, ellers går du rett på rommet"... akk ja, det er ikke lett å være supermamma hele tiden ;-p
@stronauten med 3 små
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)