Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
noen mammaer med leddgikt her??
13:10 6.08.2008
Vi har et barn fra før og prøver nå på et nytt. Men er dessverre i så dårlig form at vet ikke hvor lenge jeg klarer meg uten medisiner!! Håper virkelig det klaffer fort her!! Går kun på prednisolon for å komme meg opp om dagene, er så lei av smerte helvete, men vet jo at det kommer noe positivt ut av det:) Må vel bare pine meg litt til;);)

Noen andre råd, tips eller historier å dele med meg?
Eline's mamma 1pp
Sv: noen mammaer med leddgikt her??
23:13 29.08.2008
Du kan vel bruke embrel eller hva du nå bruker tilogmed positiv test? :-)
Anonym
19:34 31.08.2008
Forsto på revmatologen min at jeg ikke kunne det!! Tar ingen sjangser;)
Snuppa's mamma 4pp
10:19 1.09.2008
Ring St Olav's Hospitalet i Trondheim. Revmatologisk avdeling. De spesialiserer seg på revmatiske sykdommer og svangerskap. De er de fremste i Norge på dette og de kan fortelle deg at du kan bruke det tilogmed positiv test..:-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)