Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Et eller 2 sprm til guttane her inne
21:07 4.08.2008
Heisann gutter=)

Jeg er ei jente som lurer på noe (vet vi ikke skal skrive her inne, men hvordan kan jeg ellers få svar)

1) Hvorfor liker dere at vi jenter kler oss ut?
2) Hva liker dere best at vi kler oss ut som?
3) Liker dere sex-spill?

Hilsen jente som lurer=)
Anonym
Sv: Et eller 2 sprm til guttane her inne
11:55 6.08.2008
1. Vet ikke, det er bare ufattelig opphissende
2. Sykesøster uniform, eller noe så deilig og opphissende som bh, string, hofteholdere og stay ups "naaaaam"
3. Sex spill ja. Late som vi nettopp har møttes og har liksom one night stand. Late som vi har andre kjærester og er liksom utro. Late som vi har med en ekstra person.
Anonym
23:54 10.08.2008
Fordi da e krydder i kvardagen.

Sjukepleiar e eg eniga i. Også kjempe sexy me damår i korta skjørt o utringa blusar so ein sekretær.

Sex spill lika båda jentår og menn. Eg lika å arrestera damer me håndjern og ransaka dei.
bmwmann
20:48 9.09.2008
Hei, her kommer mine svar
1: opphissende at dama går ut av den faste rollen og blir noe helt annet.
Fra "husmor" til elskerinne gjør det litt mer spennende.

2: IKKE sykepleier - men det kan jo ha noe med yrkesvalg å gjøre , sykepleiersex får jeg hver gang ! Det er kanskje ikke å "kle seg ut", men truse/bhløs under kjolen er rått. Ellers liker jeg rollespillet bedre enn selve tøyet.

3: Ja! Det er gøy å leke.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)