Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hadde dere akseptert at svigemor skulle være med på fødselen, selv om dere hadde sagt at dere ikke ønsket dette? Har den fødende lov til å legge ned veto?
17:56 1.08.2008
Kjære menn, det går en tråd på anonym om en dame som mener hun er i sin fulle rett til å bestemme at hennes mor skal være med på fødselen, selvom hennes samboer ikke ønsker dette.
Hun spør om hun skal ta hensyn til hans ønsker, siden det er hennes fødsel.
Hva hadde dere tenkt og gjort i en slik situasjon?
Anonym
Sv: Hadde dere akseptert at svigemor skulle være med på fødselen, selv om dere hadde sagt at dere ikke ønsket dette? Har den fødende lov til å legge ned veto?
14:43 1.09.2008
Veldig tydelig at mannen ikke gir den støtten hun ønsker seg....
Sv: Hadde dere akseptert at svigemor skulle være med på fødselen, selv om dere hadde sagt at dere ikke ønsket dette? Har den fødende lov til å legge ned veto?
07:04 3.09.2008
Jeg synes den fødende har rett til å begrense hvem som vår være med på fødselen.
På den annen side mener jeg at hver enkelt som får lov til å være med, bør stå fritt til å gjøre det eller ikke.
I tilfellet HI, mener jeg at hun kan nekte svigermor å komme, men hun kan ikke nekte barnefaren å tilbringe tiden med hans mor heller enn på fødestua.
Anonym
21:20 22.09.2008
Hallo!!! Selvfølgelig har den fødende lov til å diktere akkurat hvem hun vil ha tilstede, om hun vil stikkes full av nåler, lempes i et badekar eller do it the old fasion way. Det er da ikke noe å tvile på dette?!
Ekser og svigermødre... sterke kvinner som manipulerer mannefjottene rundt mens vi sitter og lurer på om det er oss det er noe i veien med. Ah, hvor jeg ønsker meg en mann med ryggrad... hvor holder de egentlig hus?
14:56 7.11.2008
hello!!!henger meg på den, hvis du IKKE vil ha med svigermor så skal IKKE svigermor være med, sånn er det og sånn blir det, jeg personlig skal IKKE ha med min svigermor på fødselen min, jeg skal ha med samboer og kanskje mamma, men min svigermor har absolutt INGENTING der inne og gjøre......!!!!!!!!! mener jeg!