Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Når kan jeg legge de på samme rom? (samme som Søskenforum)
 13:38 1.08.2008
Sønnen min er nå 2 år og 9 mnd, mens datteren min er 4 mnd. Vi har kun to soverom og jenta ligger på vårt rom foreløpig. Har tenkt å legge henne inn på hans rom etterhvert, men er usikker på når vi tør. Hun sover 10-11 timer hver natt, og han ble lagt på eget rom da han var 3 mnd og sov like lenge, så det er jeg ikke bekymret for. Det jeg er bekymret for er om han kommer til å klatre opp i sengen hennes, ta henne opp av sengen osv. Så mitt spørsmål er hvor gammel må han være for å skjønne at hun ikke er en dukke, og hvor gammel må hun være når hun er "hardfør" nok til å tåle det han gjør og kan "si i fra"?

Jeg vet at begge deler er svært invdividuelt fra barn til barn, og at vi må se det an etterhvert som tiden går, men vil bare høre andres erfaringer på det samme.
Supermamma...eh...vel..
Sv: Når kan jeg legge de på samme rom? (samme som Søskenforum)
 23:11 2.08.2008
jeg ville ventet til ho er stor nok til å få vekk dyner, puter, bamser osv fra ansiktet, hvis han kaster dem opp i senga hennes.
Pysa
 23:39 2.08.2008
Takk. Det var et godt tips. :)
Har skjedd allerede om morgenene når han kommer inn til oss. Tror han prøver å være grei... :)
Supermamma...eh...vel..
 06:44 3.08.2008
Hadde nok ventet til hun satte seg opp, evt reiste seg opp med tanke paa baade ting som kan kastes oppi og evt bror som klatrer oppi.

Hadde nok ventet til hun var en 8 - 10 mnd .

Og hvis han ikke skjoenner det saa kan det vaere greit aa fjerne evt leker fra rommet deres som har smaa deler slik at han ikke gir henne disse.
Onemorepls,The queen of Kalifa
 21:05 3.08.2008
Takk for råd. Lurt å fjerne leker med små deler. Det skal jeg huske på. :)
Supermamma...eh...vel..
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------