Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Bæsjehumor i alder av 2,5 år??
01:07 31.07.2008
Eg vet at det er normalt å få tiss bæsj og promp humor når de er små, men så små??

Sønnen min på 2,5 år går rundt å sier "har du bæsja, har du prompa, har du fing i rompa", og synest det er veldig morsomt..
Har en anelse av det kan være onkelen eller pappaen hans som har lært han det.. Første gang ble eg så sjokkert over hva han sa, og brast ut i latter.. Men er VELDIG pinlig når han begynner på butikken...
Han går å ler visst han promper eller noen andre gjør det, og synest det er kjempetidig..

Gutter er rare:-)
Lykkelig mor til 1, snart 2:-D
Sv: Bæsjehumor i alder av 2,5 år??
11:09 31.07.2008
Min gutt som også er 2,5 år sier også bæsj og tiss hele tiden, og syns det er kjempe gøy:)
**€€**
11:09 31.07.2008
oh yes, kjenner til det. Min ler og syns alt sånt er morsomt. Han er veldig opptatt av tisser også for tiden, sikkert sammenheng med at han går så masse naken. Han snakker sånn: min tiss, Emil sin tiss, pappa sin tiss - tooooore tissen til pappa, henne mamma sin tiss? - og begynner å dra meg i bikinibuksa på stranda, hehe....
@stronauten med 3 små
14:13 31.07.2008
2 år 4 måneder og han sier "mamma bæsja" og holder på å le seg ihjel...
mammarit
22:39 31.07.2008
Jeg er snart 30 og ler av tiss, bæsj og prompa enda... haha..
Rioja
21:44 2.08.2008
Min gut er på same alder og promping og prompelydar har vore knallmorsomt leeeenge. .. og det er mora som har lært han opp ...
bjørnebær
01:19 3.08.2008
hehe...og pappa eller onkelen her det kanskje herfra: http://www.youtube.com/watch?v=W0foRBvhQM0
Gaara
23:12 7.08.2008
Å ja da. Mi er 2 år og 9 mnd og synes det er veldig gøy. F.eks. å kalle bestemora for bæsjemor...
Kakeåndsen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)