Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Hvor får man kjøpt "sluttebleie" ?
 20:00 25.07.2008
Hei.

Er det noen her som vet hvor man får kjøpt sluttebleie her? Sånn bleie som føles mer ubehagelig å ha på seg når de har tisset. Jenta mi gikk uten bleie i tre dager og så ville hun plutselig ha den på seg igjen.
nasse@nøff
Sv: Hvor får man kjøpt
 20:05 25.07.2008
Vi kjøpte på Kiwi.
Men snuppa brydde seg lite om at det var vått... Så den funka heller dårlig!
€Elise€
 21:11 25.07.2008
Ser de selger sånne potty training pants fra libero på bla kiwi. Vår datter syntes ikke de var noe ubehagelig. Men ikke prøvd så mange enda.
1974
 22:38 25.07.2008
Har bare funnet den på Kiwi. Har flere store matbutikker i nærområdet, men ingen av de hadde disse bleiene, men derimot den bittelille lokale kiwi butikken hadde:-)

Som de andre her også har sagt er jeg ikke sikker på hvor effektive de egentlig er. Sønnen min bryr seg ikke noe mer om han har tisset i den bleien eller en vanlig bleie...
Mammaen til Kevin
 22:51 25.07.2008
De selger det de fleste plasser tror jeg, Har ikke prøvd de på lillegutt, men har mine tvil på at de fungerer. Iallefall på gutten min. Han har ALDRI vist at han føler ubehag el. med full bleie. Sier så og si aldri ifra, for å skifte bleie er kjempe kjedelig vistnok:)

Silje og Isack`en f.17.01.06
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------