Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Hjelp til å finne en fin bokklubb til min 2-åring...
 19:33 25.07.2008
Kan noen anbefale meg en bokklubb? Var med i goboken og den ble mindre og mindre interessant for gutten vår. Vet at det før fantes en Olebrumm bokklubb for større unger. Fant bare Ole Brumm babybokklubb der velkommstpakken innholdt ei rangle..trur min kanskje er for stor til denne..(?) Kan dere også gi meg en link på hvor jeg finner klubben dere anbefaler? Tuuusen takk! :-)
TheamorT2
Sv: Hjelp til å finne en fin bokklubb til min 2-åring...
 21:05 25.07.2008
http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=580821

Heisann :-) jeg var også på leting etter en bokklubb til jenta mi på 2,5 år. Kanskje du får noen tips på denne linken. Jeg endte opp med bokklubbens barn ;-)

Klem

stine22
Sv: Hjelp til å finne en fin bokklubb til min 2-åring...
 00:10 26.07.2008
Snupp var med i Go'boken i 1,5 år, ca. Fornøyd, vi avbestilte en del av bøkene - synes det ble litt mange bøker/"leker" som var nokså like (begrenset hvor mange tøybøker, rangler, enkle pekebøker etc) hun trengte...

Hun er nå med i Bokklubbens barn og Barnas Egen Bokverden. Fornøyd med begge, - men vurderer nå etter hvert å melde meg ut av BEB. Det er flere "kjente" bøker i BB, men det blir kanskje en smakssak hva men foretrekker...

Ole Brumm kjenner jeg ikke til. Har valgt å holde oss unna Disney, Brumm, prinsessebokklubber etc foreløpig (om et par år har vi (jeg) kanskje ikke noe valg...?) :o)

(Snuppi er nå 2.5)
Mammaen til Lille Snupp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------