Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

2 åring- skravlehøne og har munndiare.hehe.
 22:13 24.07.2008
Vi har som sikkert de fleste andre en trassig 2 åring,men hjelpe meg som hun skravler.Kan jo gi en gråstein ondt i hode til slutt.

I sommer var vi i legoland og det tok 2 timer å kjøre hver vei, hun skravlet non stop i 2timer.Jeg var jo helt surrete i hode da vi kom frem.
Takk gud for DVD spiller på veien hjem over fjellet.hehe.

Flere med skravlete 2 åring?
Mamma til 2 tette
Sv: 2 åring- skravlehøne og har munndiare.hehe.
 22:20 24.07.2008
Jada, her har vi en skravlete 2-åring. Han må kommentere alt han ser, alt han gjør, alt jeg gjør, alt pappa`n gjør, ALT. Og ikke bare nok med det, han vil at jeg skal repetere alt han sier, hvis jeg ikke gjør det så blir han sur.

Kan ikke si "mmmm, sier du det" til noe. Jeg MÅ repetere det, sier jeg "mmm" så går det i "mamma, maaaaamma, maaaaaaaaaamma, MAMMMMMMMMMA!!!!!!" til jeg har repetert det han sa.

Kan bli gal til tider....hehe
The Crow er høygravid
 22:26 24.07.2008
Min toåring synger hele dagen, alt fra happy birthday to you - alle fugler små de er - jeg gikk en tur på stien (den er topp ti nå) - godmorgen allesammen - edderkopp - mikkel rev- bæ bæ - ja uendelig..
Vi var også i legoland i sommer - ja til dvd begge veier he he he... minsten på 9 mnd sitter og ser på skjermen men ler mer av storesøster når hun ler.
tvilling73, 05/07
 23:25 24.07.2008
Vesla her er 2,5 og hun prater og prater og prater - spesielt hvis vi er mange samlet rundt bordet skal hun liksom ha alles oppmerksomhet. Og det er helt utrolig alt hva hun forteller. Enten er det noe som nettopp har skjedd, men hvis hun går tom så tar hun en gammel historie - hun forteller gjerne om da hun datt på sykkelen og måtte til legen - med ALLE detaljer.... Det er jo litt morsomt, men gud så slitsomt også av og til, det er nesten så ingen andre slipper til. Og flere ganger må vi si til henne at nå må den eller den få prate uten at hun avbryter....
Lille Lu *fødeklar*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------