Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
sjalusi
10:57 24.07.2008
samboeren min har masse nakenbilder på pc'en. Men det som irriterer meg mest er hvor viktig facebook og msn er for han. Han er pålogga på msn hele kvelden, og legger til nye jenter på facebook hele tia. I tillegg har han nettopp lagt ut masse gamle festbilder. Han mener også at jeg burde stole på han, men jeg har tatt han på fersken et par ganger der han hadde skrevet til ei gammel bekjent: "du e like pen som æ husker deg", og en gang skrev ei kollega av han: "hei pus" til han. Er det bare jeg som overreagerer eller har jeg rett til å være litt sjalu?
Anonym
Sv: sjalusi
15:18 3.09.2008
Jeg har inntrykk av at PC sjalusi er en ny landeplage. Jeg har følt den selv, og alle andre jeg kjenner har også vært plaget av dette på et eller annet tidspunkt.

Har du prøvd å snakke med ham? Å si at det irriterer deg og gjør deg vondt? I de fleste tilfeller er dette alt som skal til. Nå vet jeg ikke hva slags nakenbilder det er snakk om - men jeg hadde ihvertfall blitt sjalu!
LiseLene
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)