Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

noen unger som kun vil ha grøt forts. her inne da?
 15:23 23.07.2008
.
Anonym
Sv: noen unger som kun vil ha grøt forts. her inne da?
 15:33 23.07.2008
Nope det vil han ikke ha, sluttet med det rundt 1 år han.
MammaLukas
 19:42 23.07.2008
Ikke kun grøt, men han er veldig glad i grøt. Ikke babygrøt, men havregrynsgrøt. Spiser somregel havregrynsgrøt til frokost og kveldsmat. Og foretrekker det framfor brødskive:)
Silje og Isack`en f.17.01.06
 21:51 23.07.2008
min gutt på 2vil ha babygrøt fra 15mnd enda han elsker grøt men skal ikek ha vanlig grøt...
spiser det bare om kvelden. spiser brødskiver også da
mammen til Thomas
 21:54 23.07.2008
har begynt med babygrøt igjen etter vi fikk ny baby, for han vil så gjerne spise det søstra spiser :-)
2 nydeIige små
 22:51 23.07.2008
Ok.Min lille knert vil ikke spise brød, kun grøt og middagsglass.Er 21 mnd.
Er ellrs veldig kresen i matveien.Vil tygge minst mulig også, gjør det no om de spiser grøt da?
Anonym
 21:45 24.07.2008
Det gjør ikke noe om de spiser grøt. Det er veldig sunt, og blant annet en god jernkilde. De må gjerne spise grøt til de er konfirmanter om de vil:)

Men det hadde sikkert vært fint om han ville begynt å spise litt brødskive. Særlig med tanke på pålegget han får i seg gjennom brød. + at han da får brukt tennene mer.

Gutten min er også blitt veldig kresen i matveien, men det har kommet det siste 1/2 året. Spiste alt før dette. Men nå vil han ikke smake på noe nytt i det hele tatt. Så på brødskiva vil han kun ha leverpostei eller makrell. for han "liker ikke" noe annet sier han. Sånn er det med det meste han ikke har smakt før, eller ikke husker at han har smakt før. "æ like itj sånn æ" sier han.

Regner med det enderer seg etterhvert...håper jeg. Når det gjelder middag er det enklere, bare det er saus blandet sammen med maten, er det godt:)
Silje og Isack`en f.17.01.06
 17:41 25.07.2008
takk for den.Helt enig. Grøt er sunt og mettende og man blir stor og sterk av havregrøt spesielt
Anonym
 20:08 25.07.2008
Snupp her slutta med grøt rundt 1 års alderen.

Hun har vært stor fan av brødskiver siden vi introduserte det rundt 7 mnd. Men har aldri vert begeistra for hverken grøt eller middag da =P
€Elise€
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------