Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Hva slags joggesko har dere til deres 2-åringer? Hva som er best skinn sko eller gore-tex?
 21:38 21.07.2008
Lurer på hva jeg skal kjøpe til min datter på 2
Skinn sko Kngoroo er slitne ) kjøpte på salg 150 kr)
Kjøpte billige jogge sko på G-Sporti 100 kr- dei ble våte av våt grass

I fjor hadde jeg ECCO skin sko- det var ingen problem med våt gras
da var hun 1 år gammel og

Skal kjøpe gore-tex eller skinn sko igjen?
eller klarer hun å gå men disse siste jeg kjøpte resten av sommeren
og om høsten skal hun ha Gore.tex støvler\ vinter sko
Non erfaringer???
Taker for svar på forhand
mamma til Christina
Sv: Hva slags joggesko har dere til deres 2-åringer? Hva som er best skinn sko eller gore-tex?
 00:18 22.07.2008
Nå bruker hun Kangaroos, men brukte endel Goretex Viking joggesko i barnehagen i våres når det var litt varierende vær. I regnvær er støvler det eneste som duger :) Nå til høsten skal hun bruke samme merke goretex sko men litt høyere, tilpasset mer ujevnt høstvær, da er de litt varmere også siden de går litt opp på ankelen.
Gulljenta & mamma
Sv: Hva slags joggesko har dere til deres 2-åringer? Hva som er best skinn sko eller gore-tex?
 00:22 22.07.2008
datteren min har bare brukt timberland sine joggesko! de har vært veldig god på hennes fot. i vinter som var bodde hun i goretex skoene sine eller cheroxer!
føler goretex blir litt mindre klamt på foten og bevegeligheten litt bedre enn skinn. men det er bare min mening. datteren min er 2,5 år
^*^Ma85^*^
 00:53 22.07.2008
vi bruker bare ecco skinnsko...
hun har et par puma sko til litt finere bruk;)
Bålle84 m/jente og 4 SA/MA
 21:21 22.07.2008
dytter
mamma til Christina
 22:14 22.07.2008
Kjempe fornøyd med geox, nike, og reima sine vanntette.
Mamma til 2åring
 04:57 23.07.2008
har geox, ecco "gåsko" og nike........ samt ecco sandaler... alle er gode sko. alt til sin tid. har gore tex fra ecco klare for høstsessongen....
nickoline 150406
 19:45 23.07.2008
Vi har ecco i år. Er fornøyd med de.

Hadde geoxi fjor, var fornøyd med de også:)

Hadde ecco vintersko, og var veldig fornøyd med de også.
Silje og Isack`en f.17.01.06
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------