Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Gutten min vil ikke legge seg, og nå klatrer han ut av sprinkelsenga si.....
 08:18 21.07.2008
Hvordan i all verden skal jeg få han til å sove? Fram til nå har det vært mye skriking før han sovner. Men han blir jo sliten til slutt, og legger seg ned. Nå tør vi gå fra han lenger, for han er på vei til å klatre ut, og falle ned på gulvet...
Anonym
Sv: Gutten min vil ikke legge seg, og nå klatrer han ut av sprinkelsenga si.....
 09:39 21.07.2008
kjøp juniorseng til han. Dere bruker nok sikkert en tid før han legger seg til sove uten å gå ut av senga, men da er han i hvertfall sikker. Stygge ulykker kan skje når barn klatrer ut av sprinkelsenga....
SuperGlad
Sv: Gutten min vil ikke legge seg, og nå klatrer han ut av sprinkelsenga si.....
 13:51 21.07.2008
Vår jente på 2 år styrer også fælt på kveldene, hun har tusen ting hun MÅ gjøre og leke med før hun skal sove... Kommer tuslende ut fra soverommet... Så vi tar gjerne i mot tips om noen har!!

Men jeg frykter det er et veldig vanlig problem i denne alderen......
€Elise€
 14:05 21.07.2008
her har vi hatt stor seng i 3mnd nå! jeg byttet ut sprinkelsenga så fort han klatret utav, kan jo ikke ta noen sjangser!
det var en tøff uke vi startet med, men vi tok ut alle leker som var på rommet, det skulle være sovetid ikke leketid! vi holdt på alle gamle rutiner, som tannpuss,sang og gonattsang. etter 1-2uker begynte han å legge seg fint og nå er det det samme som når vi la han i sprinkelsenga!!

for all del, han prøver seg jo av og til, men da må vi bare ta frem den strenge tonen!!

lykke til!!

ps: kan være lurt at de får være me å pakke opp den store senga, og jøre d til noe veldig bra...."nå er du så stor at du skal få stor seng...oioioi" :oD
Anonym
 00:21 22.07.2008
Du bør vel kjøpe vanlig seng da, ja...Men ikke skjønner jeg åssen de småtassene klarer å klatre ut av den høye senga...??!! Kaster de seg over i et slags ninja-sprang?? De må jo være vanvittige sterke i armene!!Jenta mi har aldri prøvd å klatre utav engang. *bank i bordet* ;)
Gulljenta & mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------