Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Dere som har vært gravid flere ganger - Hvordan var symptomene andre gangen?
 08:01 21.07.2008
Heisann!
Vi prøver på nr. 2 og har "jobbet" iherdig siste måneden, hehe. Venter mensen i morgen, men prøver å kjenne på kroppen om jeg har noen symptomer. Tørr ikke ta test enda, er så redd for å bli skuffet, så jeg prøver å føle litt på det. I know, corny, men det er nå en gang sånn.

Husker dere om dere kjente noe så tidlig i svangerskapet, eller om det kom litt senere?

Sist kom det ikke før uke 5/6, men mener jeg husker jeg hadde ømme pupper litt før det, men nå er det ikke mye ømt der nei.

Er så spent! Men regner vel egentlig med at den ikke satt på første forsøk. Det ville vært for godt til å være sant tenker jeg.

Måtte dere prøve lenge sist?

Signerer "anonym" av naturlige grunner.
:-)
Mamma_til_gutt
Sv: Dere som har vært gravid flere ganger - Hvordan var symptomene andre gangen?
 08:03 21.07.2008
Ble ikke veldig anonymt det nei, hmm, jaja!
Mamma_til_gutt
Sv: Dere som har vært gravid flere ganger - Hvordan var symptomene andre gangen?
 08:10 21.07.2008
Hadde ingen symptomer i det hele tatt, verken på at mensen skulle utebli eller komme. Jeg bare visste det hadde en sterk følelse på det. Har vært heldig begge gangene og blitt gravid med en gang.

Lykke til : )
The Crow er høygravid
 09:06 21.07.2008
jeg hadde mensmurringer.... men ventet jo på andre mens siden jeg fødte nr 1 så trodde jo det var mensen som kom.
SuperGlad
 13:02 22.07.2008
Før jeg tok testen hadde jeg ikke så mye symptomer. 4-5 dager etter sex kom det noen dråper blod på dopapiret når jeg tørket meg etter dobesøk. Da tenkte jeg oh-oh... Så oppdaget jeg en uke eller to senere at jeg begynte å bli bilsyk av å kjøre bil. Og så var jeg ganske trett. Og hadde en del mensmurringer. Tok test tidlig, som var positiv. Senere kom resten av de klassiske symptomene, med ømme pupper, spying og sengeleie i 8 uker osv.

Babyen var egentlig ikke planlagt, et resultat av eksperimentering med "sikre perioder". Dette var den første "sikre" perioden, så vi måtte ikke akkurat drive på lenge, nei. Lykke til :)
Thula
 19:11 23.07.2008
Spydde mye, verre, værst hehe... Det var symptomene mine, trengte strengt tatt ingen test for å vite at jeg var gravid:D
Tygd&utspytta
 12:36 24.07.2008
Med nr 2 prøvde vi i nesten 5 måneder før spira satt (uregelmessig mens og mann i resiejobb).
Hadde ingen symptomer hverken i første eller andre svangerskap før uke 7 da kvalmen kom. Ømme pupper kom vel også rundt den tiden tror jeg på meg.
Men svigermor sa hun hadde sett det på meg lenge før vi sa det (uke 10 sa vi det), så kanskje du kan oppsøke noen som ser slike ting :-)
Det sies visst at når en er gravid så får en en slags glød i ansiktet, + noe annerledes over øynene.
Sassy.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------