Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Hvor lenge hcg etter en ma???
 16:56 20.07.2008
Kan noen av dere kloke her inne fortelle meg hvor lenge jeg kan regne med at en event. graviditetstest vil være positiv etter en ma? Det ble oppdaget en ma onsdag 0907 med påfølgende utskrapning samme dag. Var da 11+1 men fosteret hadde nok vært dødt en god stund, mulig allerede i uke 7-8. Når sånn ca vil testene være negative. Jeg spør rett og slett fordi vi prøver igjen for harde livet og lurer selvfølgelig på om det er noen av dere her inne som har opplevd å bli gravide igjen uten at mensen har kommet først? Veldig glad for svar fra dere. Klem fra viny
viny
Sv: Hvor lenge hcg etter en ma???
 21:28 20.07.2008
Hei Viny!
Jeg tok en billigtest to uker etter at jeg aborterte, den var negativ..Likevel så tror jeg at det er store forskjeller ute og går!

Lykke til!
Dukkedeisi
 23:11 20.07.2008
Trist å lese at du mista! Føler med deg!

Jeg har samme erfaring som Dukkedeisi: To uker etter utskraping var kroppen tilbake i vanlig syklus. Dessverre har vi ikke fått full klaff ennå, og er inne i vår 3. pp. Kanskje du er heldigere? Ønsker deg alt godt!
Petramora tries again <-@
 16:16 22.07.2008
Hei. Trist og høre at du mistet. Jeg hadde ma i jan,var da i uke 11 men fosteret hadde stoppa i uke 8. Hadde da små-blødninger i ca 14 dager etter utskrapning og fikk mensen 2 uker etter det. Testa da negativt. Ble gravid igjen i mai og er nå 11+2 og skynder meg langsomt mot 2. trimester.
Lykke til med prøvinga.
Nina 38 m/spire
 21:00 4.08.2008
4 uker og 3 dager etter SA og i dag va HCG nivået mitt på 5...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------