Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Om romantikk!
20:43 19.07.2008
Hva er romantikk for deg? Hva skulle du ønske kjæresten din gjorde for å være romantisk? Og hva har du gjort for ham/henne som er romantisk?

Så nettopp igjennom gamle brev og diverse fra da vi traff hverandre. Hvor ble den romantiske mannen av?? ;)))

Det mest romantiske var nok da han fridde. Jeg skulle ønske at han skrev kjærlighetsbrev igjen, om ikke annet en liten lapp med noe hyggelig.

Jeg har gjort mange romantsike ting for ham. Overraskelsesmiddager, billetter, kjærlighetsbrev, blomster.

Er vel egentlig ikke noen stor romantiker, men innimellom er det vel hyggelig å bli satt pris på. :))
LilleHjelper
Sv: Om romantikk!
20:51 19.07.2008
Romantikk er de små gleder i hverdagen. Som når jeg har vært litt sur og grinete en dag, og så kommer gubben hjem med blomster :)
Vi har vært veldig flink til å holde det ved like egentlig. Skriver små lapper til hverandre, lager koselige middager og kyss, klapp og klem dagen lang :)
Susa med ei på 11mnd.
Sv: Om romantikk!
22:24 19.07.2008
Det siste ordentlig romantiske han har gjort var mens vi var på ferie i Tyrkia nå i juni. Vi hadde hatt ett par hektiske døgn hvor eldstesnuppa ble innlagt med akutt blindtarmbetennelse og måtte under kniven, og vi var endelig tilbake på hotellet igjen alle sammen. Jeg var på lekeplassen og han var (trodde jeg) var gått for å ringe forsikringsselskapet. Plutselig kommer han tilbake, tar rundt meg og forteller meg hvor høyt han elsker meg, og hvor glad han er for at nettopp jeg er mor til hans barn. Og at han beundrer den styrken jeg viste når jenta vår ble syk. Hadde det ikke vært for at vi allerede er gift så hadde jeg trodd jeg ble fridd til! ;o) Så trekker han frem en nyyyyydelig ring i hvitt gull med en stor diamant på. *smelt*

Er det rart jeg elsker den mannen!? :o)

Sånne overraskelser i hverdagen betyr mye, og det trenger seff ikke være diamanter og juveler hver gang. En blomst eller bare vakre ord som forteller meg at jeg blir satt pris på er nok.

Kommer ikke på noe veldig romantisk som jeg har gjort for han... huff da!
*JoSo har reisefeber*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)