Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Da har vi handlet siste rest
 16:30 19.07.2008
til minsten... tror jeg iallefall ! saa naa kan han bare komme :)

16 dager igjen naa saa det var greit aa faa bilstol osv paa plass naa.
Onemorepls,The queen of Kalifa
Sv: Da har vi handlet siste rest
 17:25 19.07.2008
Han kan komme når som helst, med andre ord. Da er det bare å vente...
blond
 17:32 19.07.2008
Åh så spennende...Lykke til med fødselen:0) Så herlig å ha en sånn fantastisk tid forran seg.
Thia
 18:08 19.07.2008
Trur jeg har alt klart jeg også:) Vakset opp det meste.
Trenger flere vaskekluter da. HAr bare kjøpt 10stk, men det kan jeg kjøpe senere. Ellers har jeg vel klart det meste ja :)

Må vakse trekket på bilstolen jeg har fått lånt da. Er vel det eneste som mangler.

Ha på sengeklær gjør jeg like før terminen eller etter vi har kommet hjem.

Har 6 uker igjenn :) Gleder meg. Men han kan godt komme om 4 uker da ;) Men ikke før det, for papan er på sjøen til det er 2 uker igjenn til terminen. Men han kan komme like etterpå :)
Lille meg venter nr3
 18:23 19.07.2008
Haaper han holder seg inne de 16 dagene da for jeg skal ha KS da :) Er enda en stund til termin saa det boer gaa greit....

Ellers saa er ikke alt helt klart hjemme, men det er bare smaaplukk. Naa er iallefall alt i hus :)
 18:36 19.07.2008
svigerinna mi, dama til min bror, ventet sin første, og hun hadde planlagt keisersnitt.
Jeg tenkte ja da vet jeg når han får bursdag :) Trudde jeg.
Han ville ut 4 uker før terminen han, og ca 2 uker før planlagte keisersnittet hehe. Vannet gikk den natta.
Men hun fikk keisersnitt likevel da. Han lå med rompa ned, og de vurderte henne om hun kunne føde han, men de tok keisersnitt. Litt trangt bekken.
Han var 3kg også når han ble født.
Lille meg venter nr3
 18:42 19.07.2008
hehe... Ja, det er noen som ike kan vente :)

Her skal mini tas 12 dager foer menstermin og 16 - 22 dager foer UL, avhengig av hvilken UL man foelger.Siste UL tilsier ca 18 dager foer saa jeg satser paa at holder seg der inne.

Uansett saa faar jeg KS for dette blir KS nr 3 saa noe annet er ikke aktuelt :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------