Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

JoSo
 20:26 18.07.2008
Ser du har reisefeber. Hvor skal du og når?
NoDoubt
Sv: JoSo
 20:30 18.07.2008
Hehe...har hatt reisefeber leeeenge, helt siden en stund før jeg dro til Tyrkia den 7. juni. Da jeg kom tilbake etter 3 uker så kom jeg ikke inn på min egen side for å forandre på det. Kom inn i dag igjen, men nå reiser vi til Sverige på mandag så da er det vel på an igjen med reisefeber, hehe... :o)

Vi skal med campingvogn til Luleå, skikkelig harry, jeg vet, og noe helt annet enn 3 uker på et 5 stjernes all inclusive hotell som vi var på i Tyrkia. Men veldig kos og veldig barnevennlig. :o)
*JoSo har reisefeber*
 20:38 18.07.2008
Kan b are kalle deg reisefeberen snart da.
Hørtes koselig ut med camping. Skikkelig familie tur. Helt knall viss dere får bra vær ihvertfall:)
NoDoubt
 20:41 18.07.2008
Ja vi håper på fint vær, ikke sååå gøy å sitte inne i en trang campingvogn hele dagen, kan fort bli litt muggen stemning. ;o)

Heldigvis har de både HM og et stort lekeland der hvis det skulle bli styggvær. ;o)
*JoSo har reisefeber*
 21:05 18.07.2008
HM? Hva er det?
NoDoubt
 21:12 18.07.2008
H&M vet du, klesbutikk! Har ikke det her jeg bor så jeg pleier å benytte muligheten når jeg kan til å handle inn til ungene. Sommergarderoben deres ble kjøpt inn på H&M i Bergen i april, høstgarderoben blir kjøpt inn på H&M i Luleå. ;o)
*JoSo har reisefeber*
 21:13 18.07.2008
Ok. H&M da er jeg med;-) Jeg og elsker HM:-)
NoDoubt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------