Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

fredagskveld.o)
 15:34 18.07.2008
Hva er planen deres i kveld da?
selv skal jeg bare daffe, og være litt her inne, og kanskje se på en god film med gubben:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
Sv: fredagskveld.o)
 15:35 18.07.2008
Jeg skal kjøre til Risør fjerde og siste helgen på rad... Er litt lei den veien nå, gitt. Barna mine ferierer der med svigers, mens vi jobber :( Men nå skal vi hente dem hjem, endelig.
Trollkatt
 15:39 18.07.2008
Ingen planer i kveld, skal jobbe lørdag og søndag så i dag skal jeg slappe av. Mulig vi starter sånn smått å pakker i camingvogna, hvis vi gidder.... ;o)
*JoSo har reisefeber*
 15:40 18.07.2008
Vi skal paa middag til et vennepar. Jeg gleder meg egentlig, men er ganske trett kjenenr jeg saa akkurat i dette oeyeblikekt foeles det litt slitsomt aa kjoere helt inn til byen :)
Onemorepls,The queen of Kalifa
 15:48 18.07.2008
Du skal se at når du begynner å ordne deg til å dra på middagsselskap, så er du ikke så trøtt lenger...hehe:) slik er det som regel med meg....:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
 16:35 18.07.2008
skal ikke gjøre noe som helst. Går på en 3 dagers rensekur/fastekur(startet i går) så i dag er det så og si helt faste, drikker spesial fruktjuicer og slikt "skvip", men ikke noe god fredags mat nei, og ikke noe lørdags kosemat i morgen heller... buhu...
Går nok greit, selv om disse juicene er noe av det styggeste jeg noengang har smakt. Trøster meg med at jeg er over halvveis allerede(har begynnt på andre flaska på alle 3 juicene).
Jeg gleder meg til søndag, da tenkte jeg jeg og ungene skal bake cafe bakeriets original cookies og skikkelig kose oss.
storebror og knerten
 16:42 18.07.2008
Være sammen med ei god venninne.
blond
 18:28 18.07.2008
Har bedt bror og dama på grilling, men angrer litt, for skuldrene mine er låst i krampe, og jeg får de ikke bedre. Så vi får se, det blir nok tidlig kvelden på meg..
blæh!
 18:31 18.07.2008
Være her, kose meg med gubben og sille poker på betsson:-)
NoDoubt
 18:59 18.07.2008
være her og kanskje se en film på tv eller noe vist det går noe bra
mamma 990103
 19:05 18.07.2008
Jeg er hekta på Da Vinci Code på ps2, så om jeg forsvinner litt innimellom, så er det fordi det er litt for spennende på spillet :) Ellers blir det sløving og tidlig kveld :)
Susa med ei på 11mnd.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------