Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Hvorfor har du (ikke) profil på facebook?
14:58 18.07.2008
Lurer på hvordan dere bruker det?
blond
Sv: Hvorfor har du (ikke) profil på facebook?
15:02 18.07.2008
Har profil på facebook jeg, men syns den er gørr kjedelig, går jo ikke an å gjøre noe der.... liker meg bedre på nettby.no (hehe..)
h@ppy med prins og prinsesse:)
15:09 18.07.2008
jeg har profil på facebook,hadde på nettby å men vurderer og flytte ut derfra
mamma 990103
15:11 18.07.2008
Hva ligger bak den vurderingen?
blond
15:28 18.07.2008
meg du mente?tja si det masse rare folk der som sender masse rare brev osv
mamma 990103
15:17 18.07.2008
Jeg er på facebook.Ikke så ofte..Men gøy og "se igjen" gamle kjente..Se på bilder av deres barn osv.
celodi
15:24 18.07.2008
Ja, den er jeg enig i "celodi" det er den eneste grunnen til at jeg stikker innom der av og til:o)
h@ppy med prins og prinsesse:)
19:49 18.07.2008
Signerer og Celodi.
NoDoubt
15:33 18.07.2008
Synes det er gøy å se hvordan det går med gamle kjente, om de er gift, har barn, hva de jobber med osv. Også er det en genialt måte å spare penger på. Sender nesten ikke sms lenger. Har en del venner som ikke bruker mail noe særlig, men som er på facebook støtt. Da er det kjekt bare å legge inn en melding der :)
Trollkatt
16:39 18.07.2008
Samme som trollkatt. Har funnet igjen mange gamle venner, tilogmed noen jeg har prøvd å finne igjen i årevis.
storebror og knerten
21:01 18.07.2008
Jeg lagde meg profil på facebook pga ei venninne sa at en som jeg hadde følelser for hadde profil der. Så var han litt vanskelig å få tak i så da lagde jeg meg profil for å kunne få kontakt =)

Ellers er jeg ikke inne der å gjør så masse, men som de andre sier gøy å se hva mine gamle klassekamerater ol. driver med.
moota m storesøster&lillebror
21:27 18.07.2008
Måtte forresten inn der for 1,5 år, da vi skulle ordne til klassetreff. Var lettest å finne folk der inne, og gi beskjeder og slikt. Det ble ikke noe av vårt klassetreff da...
Før det tenkte jeg ikke jeg skulle dit, men etter det er jeg blitt helt avhengig. Spiller risk der inne, det er gøy...
storebror og knerten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)