Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Barn alene på ferie.
 13:26 18.07.2008
Er jeg gal??
På søndag sendte jeg guttene mine(3 år og 4 1/2 år) på 2 ukers ferie med min søster. Ikke til nabokommunen, men til Kreta...
Det skal sies at det skjedde noe kluss i forhold til stenging av bhg og vi hadde allerde bestilt tur til Kypros da de endret det.
De er sammen samboeren hennes og barna hans på 3 og 5 1/2 så de har det helt topp.

Det var en tøff søndag for mor, men det går litt bedre nå som stillheten har vart noen dager.
Har aldri vært borte fra dem mer enn 3 netter før og da var det vi som var på tur.

Finansen
Sv: Barn alene på ferie.
 14:03 18.07.2008
Tror ikke de har vondt av å være borte fra dere mer enn noen dager, men søsteren din er jo veldig snill. Jeg tviler på jeg hadde orket fire så små barn i syden, hvor man virkelig må passe på hele tiden:)
3småkrapyl:)
 14:42 18.07.2008
Så flott gjort av din søster da å ta de med til kreta i 2 uker :) Ikke værst det da.
De storkoser seg nok alle sammen :)
Lille meg venter nr3
 14:47 18.07.2008
Heldig du er, som har en såååååååååååå snill søster:) Nyt fritiden din, og plei deg selv...hehe:) snart er de hjemme igjen:)))
h@ppy med prins og prinsesse:)
 14:47 18.07.2008
Jeg vet at gutta stoooorkoser seg.
Men det går vel litt mer på min egoisme...
jeg savner dem;) Er ganske tomt å stille i huset når de ikke er de, og iallefall over tid
Finansen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------