Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Ferie i Norge eller i det store utland?
13:02 18.07.2008
Vi holder oss foreløpig til ferie i Norge. Synes barn skal lære sitt eget land å kjenne før man fyker til utlandet på ferie. Synd at det er dyrt å feriere i landet vårt, men det kan gjøres rimelig hvis man besøker andre bimmere, familie og venner. Og niste er undervurdert! Likeså nærmiljøet!
blond
Sv: Ferie i Norge eller i det store utland?
13:10 18.07.2008
Vi ferierer alltid i norge, har aldri vært i syden. Har kjørt endel gjennom sverige da jeg var liten og skulle på ferie, men ferien endte alltid i norge. Har også vært en gang i danmark, var da med min tante m familie(mann og 2 barn) da jeg fikk nyss om at de skulle til Danmsrk. (var 16 da).
Vi er nå alltid på besøk hos samboers familie i troms, i lillestrøm og i arendal. Synes det er greit å bruke sommerferien på å besøke familie. Har jo dyreparken en liten biltur unna arendal, og tusenfryd, holmenkollen og sikkert andre attraksjoner i oslo området, samt sommarland, ikea, badeland i porsgrunn ol mellom oslo og arendal.
Vi bor selv i finnmark.
storebror og knerten
14:58 18.07.2008
Blir vel bare noen småturer rundt omkring i midtnorge i sommer, men kanskje en Tyrkia tur på senhøsten:)(håper det)
h@ppy med prins og prinsesse:)
15:07 18.07.2008
Vi har feriert masse i norge når vi var studenter, men nå ferierer vi i utlandet. Har vært 3 uker i Tyrkia og skal straks til Sverige, blir så lenge vi gidder, max 2.5 uker.

Håper på å kunne dra til Kristiansand til neste år, i tillegg til den obligatoriske sydenturen. :o)
*JoSo har reisefeber*
15:23 18.07.2008
Siden vi bor i utlandet er det fint aa ha hovedferiene i Norge :)

Syns at saa lenge man tilrettelegger feriene for barna saa kan man fint feriere baade i Norge og i utlandet. Ser ikke noen grunn til aa ikke utforske utlandet ogsaa selv om barna er smaa og det er heller ikke ensbetydene med at man ikke laerer Norge og naermiljoet aa kjenne....

Men niste er bra, spesielt hvis det er kakao i den sekken :) Ble mye helgeturer/dagsturer paa oss da vi bodde i Norge med niste og /eller engangsgrill :)
Min mann kan nemlig ( og det ikke tull) vaere hjemme en hel dag, da faar han anfall tror jeg.....
Onemorepls,The queen of Kalifa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)