Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Vi håper på å få bygget oss et hus til neste år, og har funnet to hus vi liker godt.
 11:30 18.07.2008
Hvilket ville DU valgt og hvorfor? :o)

http://www.idehus.no/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemi d=7

Eller

http://www.vestlandshus.no/catalog.asp?lang=1&page=4644&item=1197, 64&m64search=1|0|0|3|0|0

Kjeder meg littegranne ja. ;o)
*JoSo har reisefeber*
Sv: Vi håper på å få bygget oss et hus til neste år, og har funnet to hus vi liker godt.
 11:43 18.07.2008
Tror ikke den første linken funket helt, men huset heter Storesmeden. :o)
*JoSo har reisefeber*
Sv: Vi håper på å få bygget oss et hus til neste år, og har funnet to hus vi liker godt.
 12:14 18.07.2008
Fant den ikke.
blond
 12:19 18.07.2008
Fanden at ikke linken funket!!! :o( Men hvis du går inn på idehus.no og så hus og så flat tomt, og så skroller nedover så kommer du til den, er et rødt hus.
*JoSo har reisefeber*
 12:20 18.07.2008
Jeg ville valgt Storesmeden. Syns det var finere og "rundere" enn det andre.

Men det er jo litt dårlig gjort å slenge ut slike linker. Nå har jeg å lyst til å bygge nytt hus! :)
Ei på 11mnd.
 12:55 18.07.2008
Ja fasaden er helt klart finere på storesmeden. Men jeg elsker kjøkkenet på det andre huset! Jaja, har god tid på oss, men gøy å drømme litt mens vi venter. :o)
*JoSo har reisefeber*
 12:49 18.07.2008
http://www.idehus.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=2&Itemi d=7

Virker denne, mon tro?

Huset ser stort ut! Fint!
blond
 12:57 18.07.2008
Nei, virket ikke......

Ja, det er fint, men hva syns du om det andre da? Hva er finest? :o)
*JoSo har reisefeber*
 13:05 18.07.2008
Det var et fint kjøkken på det andre ja, men jeg syns trappa opp var så merkelig. Må man gjennom stua for å komme seg opp?
Ei på 11mnd.
 13:09 18.07.2008
Nei, trappa er liksom i en egen gang ser det ut som. På det huset ville vi uansett gjort litt med planløsningen i inngangspartiet.
*JoSo har reisefeber*
 13:11 18.07.2008
Så ut som det var dør inn til trappa via stua. Og det ville jeg tro hadde blitt tungvindt i lengden :) Det var et veldig fint hus det å, men jeg ville fremdeles gått for Storesmeden.
Ei på 11mnd.
 13:15 18.07.2008
Ja det ser jammen ut som det er en dør der. Den ville vi ha fjernet da. :o)

Storesmeden er liksom mer oversiktlig syns jeg, hehe...trenger ikke forandre på så mye der egentlig. Håper bare vi får oss ei tomt!!!!!!!
*JoSo har reisefeber*
 13:05 18.07.2008
Likte best det første, bedre planløsning synes jeg. Kunne godt tenkt meg et stort hus ja, men koster jo litt penger... ;o/
Minnie Mom
 13:11 18.07.2008
Ja jeg begynner å like det mer og mer selv. Hadde egentlig bestemt oss for huset fra vestlandshus, men så kom jeg over dette og nå vet vi ikke lenger. Men som sagt, god tid ennå.

Er dyrt ja, vi er avhengig av å få kommunal tomt, private tomter går for en halv til en mill her. :o(
*JoSo har reisefeber*
 18:16 18.07.2008
Noen flere som vil mene noe? ;o)
*JoSo har reisefeber*
 18:52 18.07.2008
Jeg elsker å se på hus og hustegninger:-)

Jeg likte helt klart det andre huset, storetinden. Men jeg er ikke så glad i sånne hus generelt jeg liker bedre funkis hus.
Men det jeg likte best med det huset var kjøkkenet. Det første huset var vanskelig å innrede kjøkken p.g.a alle dørene og vinduene. Stor fare for å få lite skaper. Hesteskoen ødela jo alle muligheter for å få et langbord.
I det andre huset er det og godt mulig å lage 4 soverom oppe. Ta en vegg i Tv stua som går fra det ene soverommet over til det andre. ca. rett ov er der som Tvèn er tegnt inn. Men da må døra til det soverommet settes i en ende på den nye veggen sånn at det er mulig å plassere en sofa i det som er igjen av TV- stua.
NoDoubt
 18:55 18.07.2008
Det er desverre ikke lov å sette opp funkishus her jeg bor, gud vet hvorfor... :o(

Er kjøkkenet vi er mest begeistret for vi også med storetinden.
*JoSo har reisefeber*
 18:57 18.07.2008
Ja, det var helt klart myte mer bruker vennlig i det huset!
Spennende med hus bygging. Et h*l*e*es slit men verdt det:-)
NoDoubt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------