Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Hva er deres hemmelig-, store drøm?
10:16 18.07.2008
Min store drøm er at jeg en dag får meg et eget sted å bo med en hage utenfor som barna kan boltrer seg i, å ha venner på besøk.Også skal jeg jobbe 50% og trene 3 ganger i uka.

Det er min drøm forløpig, men det ser veldig fjern ut forløpig som sånn boligprisen er idag. Skulle nesten tro at Oslo ikke vil ha de "fattige" i byen.
Anonym
Sv: Hva er deres hemmelig-, store drøm?
15:12 18.07.2008
Flytte til Meksico.........................

Bor paa Gran Canaria. Har vert her i 5 aar, men er lei mangel paa kultur. Og turister.....
lillebror er " forsinket"
15:15 18.07.2008
Har nettopp fått en av mine store drømmer oppfylt, nettopp det å kjøpe hus i hjemme kommunen min:oD
Nå gjenstår bare min drøm at gubben frir til meg, og at jeg får et fint lite bryllup...hehe:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
15:21 18.07.2008
Haaper han frir om ikke saa lenge da:-))

Lykke til
lillebror er " forsinket"
19:24 18.07.2008
Jeg drømmer å vinne en del millioner i lotto, da kunne jeg oppfylt mange andre drømmer:-)
NoDoubt
19:29 18.07.2008
Jeg drømmer om å flytte hjemmover. Er lei av å bo 70 mil unna familien min... :(
Susa med ei på 11mnd.
19:44 18.07.2008
Vi drømmer om å flytte til Singapore om noen få år. Jeg vil også svært gjerne fullføre studiene mine som hele tiden blir satt på vent mens jeg jobber.
Thia
21:57 18.07.2008
At sambo får firmaet til å gå godt og tjener masse penger.
Da kan jeg gå hjemme, ha barna 3 dager i bhg. Jeg kan kjøpe ny bil, vi kan pusse opp huset ferdig.
Jeg slipper å forklare hvorfor hver eneste gang jeg har trukket kortet og hver måned svare på hvorfor vi(jeg) bruker så masse penger.
moota m storesøster&lillebror
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)