Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Har dere bleie barn?
22:03 17.07.2008
Jeg har ei som er tørr og ei på 2 år og 5 måneder som jeg håper blir tørr iløpet av de 2 neste ukene. Men det spørs...
NoDoubt
Sv: Har dere bleie barn?
22:05 17.07.2008
Vel... Snuppa her er 11 mnd, så det spørs om det blir bleier en liten stund til :)
Ei på 11mnd.
22:05 17.07.2008
Jenta mi på 18 mndr er bleiebarn. Bleieslutt blir på hennes premisser...når HUN er klar:)
MorTiltreHerligesmå♥
22:06 17.07.2008
Jepp, snuppa som blir 3 år i sept bruker enda bleie på natta. Er helt tørr på dagen, ingen uhell, sluttet for snart 3 uker siden med dagbleien. Snuppa på 10 år har vært tørr i noen år nå. ;o)
*JoSo har reisefeber*
22:06 17.07.2008
Siden jeg egentlig ser på Åndenes makt, leser jeg litt fort her, og trodde du hadde ei på 2 og ei på 5mnd som du håpa ble tørr snart! Men fra spøk til alvor - det bør være mulig å få en 2, 5 ganske tørr, ihvertfall på dagtid, i løpet av sommeren. Lykke til:-)
blæh!
22:08 17.07.2008
Har et håp:-)
Jeg ble selv tørr den sommeren jeg var så gammel. Vi har bursdag med 2 dagers mellomrom;-) Jeg ble tørr på natta og med en gang.

Eldste kom 2 dager før hun ble 3 år og ville ha truse. Da var hun klar og tørr med engang. Så det kan nok være mulig!
skal gi det en sjanse ihvertfall:-)
NoDoubt
22:08 17.07.2008
Ja, å det er deilig. Hun har hvert tørr lenge, men har helt til i våres måtte bæsje i bleia, men nå er heldigvis det slutt også.

Har nå i det siste hatt litt tilbakefall med tissing på natta, så nå vekker vi henne for å tisse når vi legger oss igjen.
bente69;)
22:10 17.07.2008
Deilig at hun fikk slutt på bæsjinga i bleia og. Det er jo de bleiene som er verst!
NoDoubt
22:14 17.07.2008
Ja det var knall, det styret hver gang hun skulle bæsje..

Vi har prøvd mange ting for å få henne til å slutte, men når modern sa henne skulle få Beville (eller hva det heter Lego) sommer hus om hun bæsjet ti ganger på rad i do, samt overraskelse av naboen, var det gjort....hehe Å vi som har styyyyyra sååååå fært *ler*
bente69;)
22:18 17.07.2008
Hehehehe;D De er fine og da:-)
NoDoubt
22:18 17.07.2008
Har ei på 2 år og 8 mnd som bare bruker bleie på natta. Har vært tørr på dagtid i litt over 1 mnd nå, og det blir færre og færre uhell på dagtid. Eldste slutta rundt 3 års alderen, og han hadde ingen eller veldig få uhell.
Lykke til med avvenninga. Hvis hun er klar så går det nok i løpet av sommeren.
storebror og knerten
22:32 17.07.2008
Ja, det bør være mulig. Jentene er jo somregel tidligere enn guttene og.

Skal kjøpe klistermerker i morgen:-)
NoDoubt
03:47 18.07.2008
Tror og håper at han er tørr nå, dvs at han har lært seg å si i fra når han må på do! Slitsomt ellers.
blond
07:41 18.07.2008
Jupp, har en 2 aaring som bruker bleier naar vi er ute av huset, men vurderer aa ta de ogsaa naa for han gaar ute hjemme.

men baade han og 3aaringen vil ha bleie om natta uansett og om 17 dager kommer nestemann....
Onemorepls,The queen of Kalifa
21:25 18.07.2008
Nå er det slutt på bleie barn hos meg;-)

Er sååå strålende fornøyd, har hatt bleie barn siden august 01, siden jeg har fått de så tett så har vi ikke hatt opphold i det hele tatt, har hatt 2 bleie barn i 2 av disse årene!! Men nå har minste snuppa slutta med bleie også (hun blir 3 i desember), store flinke jenta mi;-)
Isbjørndama
15:22 5.08.2008
Ja, ei på 7mnd =)

største bruker ikke så ofte bleier på dagen, men på natta.
trønder25århar1avhver06og08:)
15:38 5.08.2008
Etter mye styr og mange mange uhell i vår er endelig jenta vår på 3 år og 8 mnd tør. Hun ble fort tør om natten. Ønsket og slutte med bleie selv, men har vært en lang kamp med mange uhell. Har nå blitt helt trygg i sommer. Kan holde seg og vente til hun kommer på toalettet når hun nå kjenner hun må tisse og bæsje. Og ordner seg selv, bortsett fra når hun skal bæsje da må hun ha hjelp til tørk. Så det er herlig, særlig med tanke på at det kommer ny baby her om to mnd..
Kokkelimonke
16:13 5.08.2008
Lillemor bruker bleie på natta enda. Har til tider mange uhell på dagtid. Så og si hver dag. Hun har vært uten dag bleie i ca 1 mnd.
storebror og knerten
16:17 5.08.2008
Tørr på dagtid, vært det ei god stund.. Men bruker på natta enda..
Fru HottenTott
17:50 5.08.2008
begge mine er tørre.
gutten vår på snart 5 år slutta da han var 2 år og 10 mnd og jenta vår slutta du hun var 3 år og 2 mnd.
2b@rnsmor-28**
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)