Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Drikker dere ofte melk?
21:17 17.07.2008
Liker dere smaken av det, eller drikker dere det bare for at dere føler at dere må?

Jeg har aldri likt melk jeg. Mannen min, og eldste gutten vår kan heller ikke fordra det. De to minste liker det, men foretrekker alt annet hvis de får velge.

MorTiltreHerligesmå♥
Sv: Drikker dere ofte melk?
21:19 17.07.2008
Liker ikke vanlig melk, men elsker Biola. Den holder magen i orden også!
blæh!
21:19 17.07.2008
Drikker skummet melk daglig, liker det jeg. Mannen min får så mye luft i magen av melk så han har mer eller mindre kuttet det ut, ungene liker det sånn passe, men må drikke ett par glass om dagen.
*JoSo har reisefeber*
08:01 18.07.2008
Drikker aldri ren melk...

Det er det kun mannen som gjoer ! eldstemann liker det ikke og mini ( som elsker det) taaler det ikke....
Onemorepls,The queen of Kalifa
08:06 18.07.2008
drikker ett glass ren melk om dagen,det gjør mann og barn også
mamma 990103
11:25 18.07.2008
Jeg elsker melk og kan drikke flere liter om dagen.
oktaviastar
13:32 18.07.2008
Nei! Jeg liker det ikke, har ikke drukket ren melk siden 1. klasse eller før. Elsker sjokomelk, men det legger seg akkurat der jeg ikke vil ha det så prøver å unngå det også.

Storesøster drikker melk hver dag og liker det. Lillebror har akkurat begynt å få ren ku melk og liker det kjempegodt, men han er godt i hold og hs sa at han kunne primert få vann en stund enda.
Sambo drikker melk når vi har brødmat og komle.
moota m storesøster&lillebror
14:07 18.07.2008
Jeg drikker så godt som aldri melk. Foreldrene mine kuttet det ut da vi var store nok til ikke å ha behov for det lenger, fordi vi som de sa "ikke er kalver" :) Barna mine får melk og er veldig glade i det, mannen drikker også melk.

Jeg synes absolutt melk er godt, men dekker behovet med andre melkeprodukter, og vil ikke drikke ekstra kalorier:) Dekker heller kaloribehovet med snop på kveldstid....huff.
3småkrapyl:)
14:25 18.07.2008
jeg liker ikke ren melk:( barna drikker melk til frokost:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
14:55 18.07.2008
Synes melk smaker forferdelig, og har aldri likt det. Men drikker et stort glass om dagen med bittelitt sjokoladepulver oppi for å døyve smaken. Nei, det er ikke sunt, men jeg får ikke i meg nok melkeprodukter ellers. Er gravid, og har fått ordre om å innta mer kalsium. Liker best ekte vare, ikke piller.
Trollkatt
16:23 18.07.2008
ja, drikker melk og liker det. Drikker til frokost og når vi har grøt, og om jeg spiser brødmat til kvelds. Samboern må ha det til pannekaker også.
storebror og knerten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)