Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Gravid til tross for liten blødning?
 16:43 17.07.2008
Vanligvis har jeg regelmessig syklus, men denne gangen kom tr 2 dager etter forventet - og ikke nok med det: Jeg blødde bare i 2 dager, så var det over! Jeg pleier alltid å ha blødning i 5-7 dager. Puppene mine er ømme, men ellers ingen tegn på graviditet. Noen som har erfaring - er det dumt å ha et ørlite håp om at jeg er gravid....?
Anonym
Sv: Gravid til tross for liten blødning?
 22:48 18.07.2008
Det var som om jeg skulle skrevet dette selv! Jeg lurer også. Testet negativt i går, har ikke giddet å teste i dag... skulle hatt mensen på mandag. Hadde da skikkelig mensen-smerter og trodde den skule komme. Hadde litt vondt tirsdag, fortsatt ingen mens og på onsdag hadde jeg skikkelig vondt igjen. Da blødde jeg pitte-litte. Torsdag blødde jeg litt og i dag har jeg bare hatt litt spotting. Ser ut som blodblandet utflod. Vanligvis blør jeg i bøtter og spann og i 4-5 dager. Begynner å lure på om jeg bare skal regne dette for en vanlig mens og starte på ny pp. Tror jeg gjør det hvis ikke jeg tester pos. i morgen tidlig...:)

A1973
 11:26 19.07.2008
Takk for at du svarte, A1973! Jeg håper at du snart får positivt utslag på testen din, eller at du - i verste fall - får mensen, slik at du vet hva du kan forholde deg til, og gyve løs på en ny prøveperiode.

Jeg er mer og mer fortvilet! Som skrevet over her, så fikk jeg mensen 2 dager forsinket og blødde i bare kort stund. Dette er ca 14 dager siden, og føles svært merkelig. Jeg har følt meg mer og mer gravid, dvs. at puppene er ømme, og i de siste dagene har jeg vært kvalm/svimmel og føler meg "tander" psykisk; tar lett til tårene og føler meg litt nedstemt. Uvanlig, jeg er vanligvis ei glad-jente! Jeg tok en grav.-test (Quick Respons) i går, og den var negativ. Til alt overmål begynte jeg også å blø litt i går, altså bare ca 2 uker etter den korte menstruasjonen!!! Det var bare litt blod da jeg var på toalettet. I dag er det noe mer, og det ser frisk og rødt ut. Jeg skjønner absolutt ingen ting!

Huff og huff...jeg vil nødig oppfattes som sytende, men nå er jeg både bekymra og lei meg! Jeg ser for meg at det i verste fall er kreft, mens det i beste fall er noe som kan rettes på etter sjekk hos legen, men som likevel vil være til besvær fordi jeg er over 40 år og samboer og jeg vil gjerne ha barn før det blir for sent. Kan det være tidlig overgangsalder, tro....?
Anonym
 11:34 19.07.2008
Æsj, jeg skjønner hvordan du har det ja. Jeg testet meg igjen nå i morges, men fortsatt negativ. Jeg ble egentlig litt letet og glad for å begynne på ny pp, så jeg hev meg over mannen min (hehe). etterpå sovnet vi igjen og da jeg gikk på do kom det litt blod på papiret. Haha, mannen min gikk akkurat forbi så jeg bare måtte vise han. Han sa: "Det ligner på syltetøy med rømme!" Og slik har det vel vært de gangene jeg har blødd litt denne perioden. Merkelig mens... MEN jeg har funnet ut at jeg nå skal la den rare mensen telle som mens og så starte med friskt mot på neste pp.

Jeg er selvfølgelig også redd for at noe skla være galt. Ihvertfall siden jeg hadde så utrolig kraftige mens-smerter uten å få mensen. Er også redd for at den rare mensen skal være et tegn på at syklusen min har tenkt å trøble seg. Phu, jeg synes dette er ganske så stressende. Føler at alderen begynner å hente meg inn, selv om jeg "bare" er 35 år. Heldigvis har vi en dønn på 13,5 år, så vi vet at vi har klart det EN gang, men mye kan jo være forandret på de årene...:-/ Huff, jeg er bekymret... Gammel dame...:D

Klem
A1973
 14:28 21.07.2008
Hvordan gikk det med deg Anonym?
A1973
 15:01 21.07.2008
Hei!

Har sendt deg privat melding, jeg :-)
Anonym
 18:34 22.07.2008
Hei, A1973. Takk for pm :-) Har prøvd å svare deg, men får ikke til å lagre/sende det!

Jeg blør fortsatt, ikke mye, men det er friskt blod. Liker det dårlig...!

Hvordan går det med deg i dag?
Anonym
 20:02 22.07.2008
Hei igjen,

Jeg sender deg min e-post adr. i en pm. :)

Har fortsatt ikke sett snurten til den merkelige mensen jeg hadde. Hadde, som sagt, el-vondt og el-slim i går (altfor tidlig), el-vondt i dag, men ikke noe slik. Heller ikke pos. el-test. Jeg satser på at jeg har litt syklustull etter slutten på p-pillene i mai. Grrrrr... jeg blir helt sprø av dette, og jeg har bare holdt på i to måneder....

Klem
A1973
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------