Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Er dere ferdige med små barn?
22:07 16.07.2008
Eller rasler det i eggstokkene enda?
Jeg blir mer og mer ferdig for hver dag. Men man skal aldri si aldri.
NoDoubt
Sv: Er dere ferdige med små barn?
22:07 16.07.2008
FERDIG!!!!
3småkrapyl:)
22:12 16.07.2008
Fryktelig ambivalent forhold til det der altså, vanskelig å si om vi noen gang kommer til å orke å få nr. 3. Men har en følelse av at jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det...
blæh!
22:16 16.07.2008
Akkurat nå ja. Det er veldig komplisert akkurat for meg. Men er litt lei bebi faktisk da det er 3 år i mellom mine og lillebror er veldig treig i utviklingen så har vært på gulvet lenge.
moota m storesøster&lillebror
22:18 16.07.2008
Jepp, ferdig en gang for alle. Eller, er jo en god stund til jeg er ferdig med små barn da, Linus er jo bare 6 uker. Men han er helt klart sistemann i rekka.
Joikaboll@_m_LINUS-i-puppen_
22:35 16.07.2008
Ja... jeg er nok det....
Av og til kunne jeg nok tenkt meg flere barn, men på grunn av omstendighetene og problemene rundt svangerskapet så har det blitt så vanskelig for oss at vi har valgt å ikke få flere barn....

Er veldig glad for det ene barnet vi har og har forsonet meg med at vi skal være en liten familie men av og til blir jeg jo selvfølgelig litt babysyk... ;o)
Anyone
22:37 16.07.2008
Det rasler noe enormt hver gang jeg ser en liten bebis... Eller egentlig trenger jeg bare å tenke på bebiser :)
Ei på 11mnd.
23:04 16.07.2008
Når de ikke er små lenger.
blond
10:50 17.07.2008
Nei, det ville vaert dumt aa si det siden det er bare 18 dager igjen til nestemann kommer :)
Mellomste er dessuten ikke emr enn 2 .....
Onemorepls,The queen of Kalifa
10:55 17.07.2008
no way..... har enn gutt på 3,5år, og det rasler fælt hos meg.... skal hvertfall ha en til!!!! =)
love ya kidd...=)
11:20 17.07.2008
tja er nok litt baby syk men det blir nok bare med tanken
mamma 990103
11:45 17.07.2008
ja, håper egentlig det, men treffer jeg en mann som har veldig lyst på egne barn kan det jo være at det blir en runde til!
serin@
12:05 17.07.2008
Jeg vet at jeg kommer til å ha lyst på en til. Men da blir det fire, og da tror jeg vi setter strek.
Trollkatt
13:34 17.07.2008
Er det, selv om det er fryktelig vemodig.
oktaviastar
16:02 17.07.2008
Jepp, syns det er deilig at minste snart er 3 år. :o)
*JoSo har reisefeber*
16:22 17.07.2008
nicket mitt sier vel sitt hehe. Men mi yngste er 6 år, så er en stund siden jeg hadde baby sist da :) Gleder meg.

Men dette blir nok den siste (men skal vel aldri si aldri )
Lille meg venter nr3
17:24 17.07.2008
Vi veier litt for og imot, minstemora er 2 år og 8 mnd, og elstemann er snart 8 år. Ser jo at aldersmessig passer det jo best nå(helst for en stund siden),hadde egentlig passet best på alle måter(økonomisk også) å fått akkurat nå, siden jeg de siste 9 månedene har jobbet ca 120 %. Men ser det er deilig når minstemor begynner å bli så stor og ikke så avhengig av oss mer.
Vi hadde egentlig bestemt oss for at lillemor var siste, samboern har også ei datter på snart 7 år.
Men jeg har fått mer og mer tro på at vi vil få en til baby etterhvert. Jeg er forøvrig ung,og har muligheten å få barn lenge ennå.
storebror og knerten
17:27 17.07.2008
ja, det vil jeg tro....:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
15:28 18.07.2008
Var ferdig for 8 aar siden jeg..
Men man skal aldrig si aldrig, for her pluppa det ut en til for 4 mnd. siden.....
Men naa er det nokk.
lillebror er " forsinket"
17:27 18.07.2008
Her rasler det noe fælt :o) Men først må jeg ta av en del kg først. Ekstrabagasjen hindrer meg i å få eggløsning/mensen :o(((
Den tørre melkekua™
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)