Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Noen her med gutter som blir 4 år mot jul? (ang. vekt og høyde)
21:58 16.07.2008
Tassen her blir 4 år i oktober, han er 105 cm lang og veier 15 kg, vi syntes han er radmager, så nå skal vi prøve en "fetakur" et par uker fremover. Han spiser nå hver 2-3 time.
Hva veier/veide deres barn?

Veit jo selvfølgelig at en ikke skal sammenlikne da, men.....
Joikaboll@_m_LINUS-i-puppen_
Sv: Noen her med gutter som blir 4 år mot jul? (ang. vekt og høyde)
22:01 16.07.2008
Min eldste blir fire i november. Litt usikker på høyden, men han bruker 110 i klær, og veier 18-19 kilo. Han er kraftig bygget og er normalt slank, men har litt å gå på hvis han skulle bli syk og gå ned i vekt av den grunn.
3småkrapyl:)
22:09 16.07.2008
Tassen her er stort sett syk vinteren gjennom så vi må prøve å jobbe oss opp et grunnlag, nå ser han sykt tynn ut. Det er ikke et ribbein som ikke stikker seg frem, hverken bak eller framme.
Huff... stakkars. Har ikke sett det så godt tidligere, men forrige dagen fikk jeg knipset et bilde av han og broren som er 11 mnd eldre sammen, og da innså vi hvor tynn han var.
22:10 16.07.2008
Huff, det er ikke noe kjekt. Jeg har stort sett hatt motsatt problem med mine overglupske gutter, men lettere å håndtere et par kilo for mye enn for lite.
3småkrapyl:)
22:14 16.07.2008
Er den erfaringa jeg har også, de 3 eldste har hvert noen riktige plugger.
Som mange veit sliter vi jo en god del med variasjon av kosten til denne gutten, så det blir ikke lett å feite han opp på babygrøt og boksmat. Derfor prøver vi med mindre og hyppigere porsjoner.
22:39 16.07.2008
Ok... har ikke gutt men svarer alikevel jeg...hehe...

Har ei jente som straks blir fire år. Hun er ca 107cm og veier vel omtrent 17,5 kg.... Hun er i mine øyne helt normalvektig i alle fall :o)
Anyone
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)