Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

hvor ofte har dere kvelder med venninner på besøk?
 20:19 16.07.2008
Jeg får besøk av venninner ca en kveld i uka...og det er kjempekoselig :)))

Venter faktisk på besøk av tre venninner nå i kveld, og det er kos :-)
MorTiltreHerligesmå♥
Sv: hvor ofte har dere kvelder med venninner på besøk?
 20:21 16.07.2008
I morgen kveld får jeg besøk og på fredag kveld skal jeg på besøk. Pleier ikke være så aktiv, men når man har barnefri så må det benyttes. Gleder meg til disse kveldene. Det er så godt å være med venninner!

Skal dere spise sammen? Hva gjør dere?

Du får tipse dem om Barnetmitt!
blond
 20:21 16.07.2008
Det varierer veldig....
Men jeg er over hos 2 naboer hver kveld eller de kommer her. Alt fra 10 minutt til timer.

Vi 3 samles og hver tirsdag og ser "greys" eller "frustrerte fruer".

Kjempe koselig:-)
NoDoubt
 20:25 16.07.2008
Hun ene er innom alle sidene her...sånn som meg. Men hun er en typisk kikker :-D

Vi skal faktisk spise middag som mannen min holder på å lage nå. Han har kokkeutdannelse, men er snekker også...jobber i byggebransjen nå. Han lager noe biffgreier med en spesiell saus til...og hjemmelaga gratinerte poteter (Gleder meg til dette, selv om jeg egentlig har spist middag i dag...og tacoen sitter litt i enda).
MorTiltreHerligesmå♥
 20:22 16.07.2008
Huff det er ikke ofte om dagen. Vi var 5 jenter her som brukte å samles 1 gang i uka, men 2 av dem har fått babyer og 1 begynte å jobbe mye kveld så det datt litt ut. Men håper vi får det til fra høsten av igjen.
Jeg er fortsatt i permisjon med minstemann så får dekket endel venninne-behov på dagtid med turer ol.
Ellers er jeg vel kansje på beøk selv 1 gang i mnd, og har besøk 1 gang i mnd..
Etaner
 20:23 16.07.2008
Noen få ganger i mnd.
Det er ikke ofte, vi flyttet fra venner og familie for snart 2 år siden og selv om jeg har fått noen venner er det ingen som renner dørene ned. Og mine venner fra "byen" skal jo tidlig opp og på jobb.

Jeg skulle ønske det var oftere. Men jeg er ikke så verst med å besøke andre selv. Jeg er kjapp ut viss jeg først har sambo hjemme til å passe barna.
moota m storesøster&lillebror
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------