Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Kommer tilbake!
 12:20 16.07.2008
Etter at jeg hadde en ma i febr. så har vi prøvd nå i 3 mnd. Jeg ble så fort gravid de 3 gangene før jeg har vært gravid og som ble til 2 barn at jeg er skikkelig sur når vi plundrer nå.
Er jeg blitt for gammel da?

Er jo heldig som har 2 skjønne og friske barn, men har bare så veldig lyst på en til.

Er det noen som har en solskinnshistorie å komme med til meg da?

Klem fra
Prinsessemor
Sv: Kommer tilbake!
 12:54 16.07.2008
Hei,

Kanskje kroppen trenger litt tid å komme seg igjen?
Man blir litt utålmodig, det blir jeg også. Sist gang satt det som et skudd, denne gangen går det litt tregere merker jeg.
Jeg har "bare" ett barn og ønsker sterkt et til, helst i går:-)

Ønsker lykke til, håper dere ikke behøver å plundre så lenge til:-)
*Troika*
 18:14 16.07.2008
Ja jeg kjenner meg igjen i det med "igår" tiden fra eggl til mensen går bare ssssååååååååååå sent!

Jeg har eggl og mensen kommer på timen så jeg tror kroppen er klar, men eggene begynner jo å bli litt dårlige når man begynner å bli gammel også da ;-)

Lykke til til deg også, skal krysse fingre og tær for deg :-)

Klem
Prinsessemor
 19:23 16.07.2008
Sååå gammel er du da ikke!:-) Eldre enn deg har fått barn, så ikke gi opp håpet:-)
I dag fikk jeg eggl. test og grav. test som jeg har bestilt på nettet, så nå er jeg KLAR! :-))))) Nå er det bare å vente på eggløsningen, og så vente på den uendelige D-Dagen!!:-/

Når har du IKM? Jeg har ca. 11. august. Fant ut at jeg antakeligvis får eggløsning på 1-årsdagen til sønnen min!!:-) Håper det kan bringe litt lykke:-)

Snakkes!

*Troika*
 22:40 16.07.2008
Jeg har ikm 29 juli så da er det bare å teste :-) Jeg kan ikke ha tester liggende hjemme for da tester jeg gjerne altfor tidlig, så nå SKAL jeg prøve å være sterk å ikke kjøpe test før ikm, er lov å være optimist da hihihi. Jeg hadde el i helgen og vi kosa oss masse ;-) Synes faktisk det skjer noe der nede, men tiden vil vise.

Lykke til med deg også, skal følge med deg, og krysse det som kan krysses kan - eehh utenom bena da ;-)

Klem
Prinsessemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------