Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Noen som har vært i Riga?
19:45 15.07.2008
Skal dit på jentetur i november og vil gjerne ha tips til hoteller, spisesteder, spa, shopping osv osv :)
tasah
Sv: Noen som har vært i Riga?
14:27 28.07.2008
Jeg har vært i Riga på studietur i 4 dager og var kjempemisfornøyd. Syns shoppingen var elendig, byen var grå (var der i mars), og betjeningen snakket lite eller ingenting engelsk (ville i alle fall ikke snakke engelsk) og de var så sinnsykt sure overalt! Mulig vi var uheldige, og at en spatur kanskje er bedre, men jeg fik inntrykk av at alle hatet turister og jeg kommer aldri til å dra tilbake- det er sikkert!
Anonym
08:45 29.07.2008
Å nei, så kjedelig da...

Men takk for at du sier det som det er :)
tasah
13:30 30.07.2008
Hvilke forventninger har du?
Tenk deg at Latvia har vært en del av det gamle Sovjet samtidig som du står i kø på Narvesen for å kjøpe brus.
Der har du litt av Riga.
Du finner god mat og morsomme restauranter og kafeer overalt. Gamlebyen er liten og koselig med souvenirer. Parken kan man slappe av i. Man må nok jobbe litt for å få til shoppingen, men det kommer litt an på hva man ser etter.
Vil tro at menneskene er som oss. Tror heller ingen turister i Norge blir overveldet av vår kundeservice (bare for å referere til innlegget over her). Det er ikke et "sydenland" og oppfører seg heller ikke deretter.
Spahotell kan jeg ikke skrive så mye om, men skal på et om kort tid i kurbadestedet Jurmala i Rigabukta. Ca 1/2 time fra Riga. Har vært der, men ikke over natten før nå. Utrolig fint!
Miss Clawdy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)