Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

små prikker (ligner litt på små kviser uten verk, på begge armene og begge beina... hva er dette?
15:42 14.07.2008
vi har nettopp vært nedi danmark i 5 dager nå.. og allerede første dagen der nede så la jeg merke til noen rare prikker på armer og bein på datteren min.. trodde det var en slags kvise, så prøvde å klemme på de.. men det kom ikke ut noen ting.. gikk ikke ann å klemme ut noe ting som helst. de er veldig harde de her prikkene..
og ett par av de er veldig røde rundt.. datteren min sier de klør, men har ikke sett henne klø på de enda..
og i dag...(tilbake i norge), så har det kommet flere..
er det noen som vet hva dette kan være`? vannkopper er det ikke, for det har hun hatt.. hun er 4 år..
hun er ikke noe syk ellers.. har heller ingen feber..

Anonym
Sv: små prikker (ligner litt på små kviser uten verk, på begge armene og begge beina... hva er dette?
16:41 16.07.2008
Kan det vaere Mollusker ?

Soek paa nettet saa finner du litt om det. Begge mine har hatt det....
Onemorepls,The queen of Kalifa
Sv: små prikker (ligner litt på små kviser uten verk, på begge armene og begge beina... hva er dette?
17:58 16.07.2008
Antar det er mollusker, dattera mi har det samme. Fikk anbefalt en krem til dette, men husker ikke hva den heter.. Skal skrive det det når jeg kommer hjem..
Anonym
18:55 16.07.2008
Jeg tror også at det er Mollusker... Datteren min på 18 mndr har det også. Voksne får det også ofte...
MorTiltreHerligesmå♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)