Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

42 år og forsøker igjen.
 13:46 14.07.2008
Jeg er samboer siden 1 år tilbake og han har ingen egne barn så vi forsøker og forsøker.Nå har jeg hatt såå ømme og tunge bryster i over 2 uker og spesielt på morningen . Kjenns som jeg har melkespreng alldeles.Er også plaget med halsbrann ,korsryggsmerter så spytter jeg en god del for jeg har så mye slim i halsen. Hadde siste barn for 17 år siden og har født 3 . Husker ikke i det hele tatt noen graviditetssymptoner fra den tiden. Så tok jeg en test men viste ingenting enda. Får vel vente til mensdagen kommer ,noe som jeg håper ikke kommer for jeg har jo såå mange symptoner Er vel for tidligt å teste.Min mens har vært så uregelmessig i flere måneder Fikk mens 12/4...3/6...26/6 så den er veldig uregelmessig men vet ikke om siste var en normal mens den var sånn bare i 4 dager. Noe i samme situasjon?
fatouanette
Sv: 42 år og forsøker igjen.
 22:48 17.07.2008
Ville bare si lykke til, jeg!
fremtidoghåp
Sv: 42 år og forsøker igjen.
 14:40 22.07.2008
La oss håpe at den uregelmessige mensen skyldes at eggene dine bare hagler og at det er plenty med muligheter for å være gravid.
2 x gull
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------