Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Over 35 år og usikker
 15:12 12.07.2008
Hei jeg ble 35 i februar og har en datter fra før som er 11 år,jeg ble skil for noen år siden og bestemte meg ja ja da ble det bare et barn,NÅ ER JEG FOR GAMMEl.

Møtte "mannen" i mitt liv han er 38 år og har ingen barn,han hadde oxo bestemt seg ja ja jeg har onkelbarn det er min skjebne=)

Ble så gravid (skulle hatt nå) men hadde akkurat flyttet hjem etter et langt utenlandsopphold,fått ny jobb,alene på boligmarkedet,ja masse styr stress rundt,far i utlandet,der han er fra kreves visum,som betydde at jeg måtte gå igjenom dette helt alene,så trist tok vi den avgjørelsen abort,noe som viser seg har smertet han mer enn meg,og nå ønsker han seg mer enn noen gang,var tok ut spiral i går,men kjenner sur smak rundt dette.

Er jeg for gammel?Må jeg gjennom dette alene,ang visum,iallefall har fast jobb nå som ikke behøver tynge,er dette min siste sjanse?Er kroppen sterk nok,er noe overvektig huff ja tusen spørsmål, ønsker sterkt høre noens historie før jeg bestemmer meg helt,ble på vei med p piller sist så er det sagt.
Jeg føler meg splittet på mange måter,mest pga alder,og at jeg tok den aborten...

Lets share om det er flere her ute som føler samme?
wonder
Sv: Over 35 år og usikker
 19:30 12.07.2008
Hei vennen og velkommen hit.;o)
Du er slett ikke for gammel, hvor har du det ifra da! Jeg er over 36 år og har 3 barn fra før på 17, 13 og 10 år og har nå møtt en barnløs mann som selvfølgelig ønsker egne.
Han kommer også fra ett visumpliktig land, men vi fikk gjennom hele smallanget på under 5 måneder, så nå er han her.
Jeg var også gravid, men hadde en SA i november, men jeg tenker okke på det lenger...ikke det at jeg sammenligner, for jeg vet dine tanker er helt noen andre.
Legg aborten bak deg lille du, og vær glad for at du har en mann som elsker deg nok til å ville forlate hjemlandet sitt for å komme hit å stifte familie med akkurat deg!! Så lenge du ble gravid så er vel det hint nok om at det ikke er for sent?? ;o)
ultraslan 7pp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------